αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Airbnb θέλει να «κατακτήσει» και τα ξενοδοχεία: Προχωρά σε εξαγορά της πλατφόρμας HotelTonight

Η Airbnb θέλει να «κατακτήσει» και τα ξενοδοχεία: Προχωρά σε εξαγορά της πλατφόρμας HotelTonight

Σε μια κίνηση-ματ προχωρά η Airbnb. Ο τεχνολογικός κολοσσός συμφώνησε να εξαγοράσει την HotelTonight. Πρόκειται για την πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής σε ξενοδοχεία. Είναι άλλωστε γνωστή σε όλο τον κόσμο ως last-minute hotel booking app.

Η πρόθεση της Airbnb είναι να κυριαρχήσει παντού. Όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση της, θέλει γίνει «μια ταξιδιωτική πλατφόρμα που θα εξυπηρετεί τους πάντες». Πλέον θα κινηθεί και στα ξενοδοχεία. «Τα boutique ξενοδοχεία συμβάλουν στο να έρθουν νέοι επισκέπτες στην Airbnb και κάνουν την κοινότητά μας μεγαλύτερη και ισχυρότερη», λέει η εταιρία.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ακόμα και όταν ολοκληρωθεί η εξαγορά, η εφαρμογή και το website της HotelTonight θα συνεχίσουν να λειτουργούν αυτόνομα. Δεν έχουν γίνει γνωστά τα οικονομικά δεδομένα του διαφαινόμενο deal.

Για την HotelTonight γράφαμε εδώ στο It’s Possible από τον Μάρτιο του 2017. Μέχρι εκείνη τη φάση, η εταιρία είχε λάβει συνολικές χρηματοδοτήσεις 117,69 εκατ. δολαρίων. Ενώ αυτή τη στιγμή έχει συνολική αποτιμώμενη αξία στα 463 εκατ. δολάρια.

Η πορεία της εφαρμογής μέχρι το σήμερα δεν ήταν εύκολη. Αφού η τεράστια επέκταση της, της είχε δημιουργήσει και πολλά έξοδα. Το καλοκαίρι του 2015 ήταν ίσως η δυσκολότερη στιγμή. Με τον CEO, Sam Shank (φωτο) να αναγκάζεται να κάνει μείωση στο προσωπικό του, να περιορίσει το μπάτζετ για μάρκετινγκ, και την εταιρία να μπαίνει σε μια περίοδο λιτότητας (και στην Ελλάδα ξέρουμε τι σημαίνει αυτό). Στόχος ήταν να φτάσει η καινοτόμος επιχείρηση σε κερδοφορία, να παρουσιάσει θετικούς δείκτες και να σταματήσουν… οι επίμονες ερωτήσεις από τους επενδυτές. Αν κρίνουμε από τις τωρινές εξελίξεις, μάλλον τα έχει καταφέρει πολύ καλά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 + 13 =