αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Όλυμπος επεκτείνεται στην Σκανδιναβία και θέλει να πιάσει τους LOHAS καταναλωτές

Η Όλυμπος επεκτείνεται στην Σκανδιναβία και θέλει να πιάσει τους LOHAS καταναλωτές

Ξεχάστε τους vegan, τους gluten free και τους ηθικούς καταναλωτές. Η νέα γενιά καταναλωτών ονομάζεται LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability). Πρόκειται για καταναλωτές ο τρόπος ζωής των οποίων συνδέεται με την υγεία, τη βιωσιμότητα και τις οικολογικές ανησυχίες. Πρόκειται για μια νέα γενιά καταναλωτών που αυξάνει τη δύναμή της και δίνει την τάση στην κατανάλωση άρα και στη βιομηχανία.

Αρκεί μόνο να αναφέρουμε πως σήμερα στη Σουηδία το 38% των καταναλωτών είναι LOHAS ενώ το 2025 εκτιμάται πως οι καταναλωτές LOHAS θα αντιπροσωπεύουν λίγο περισσότερο από τους μισούς Σουηδούς (52%), σύμφωνα με την έρευνα KRAV Market Report.

Γιατί μας ενδιαφέρουν οι LOHAS και η Σουηδία; Γιατί σε αυτή την αγορά ή, για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, στην αγορά των σκανδιναβικών χωρών με πιο “επαγγελματικό” τρόπο αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί ο θεσσαλικός όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Όλυμπος και Τυράς). Πώς; Ιδρύοντας θυγατρική εταιρεία, την Olympus Nordics, που έχει πλέον την ευθύνη για τη διανομή, τοποθέτηση και παρουσία των προϊόντων του ελληνικού γαλακτοκομικού ομίλου σε Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία. Η απόφαση για την ίδρυση θυγατρικής ήρθε τέσσερα χρόνια μετά την είσοδο των προϊόντων του ελληνικού ομίλου στην περιοχή με τη διανομή των προϊόντων “OLYMPUS” μεταξύ άλλων σε καταστήματα των σούπερ μάρκετ ΙCA και COOP.

Όπως αναφέρει το Capital.gr, το “καλάθι” των προϊόντων που φεύγει πλέον προς τον Βορρά περιλαμβάνει τυριά, γιαούρτι και χυμούς. Προϊόντα, δηλαδή, με αυξανόμενη κατανάλωση. Στη Σουηδία, παραδείγματος χάριν, η κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων έχει αυξηθεί κατά 22% την τελευταία 10ετία, με το 70% να αφορά την κατανάλωση κίτρινων τυριών.

Εκτός όμως από τη σκανδιναβική αγορά που αποτελεί από μόνη της case study, ο ελληνικός όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία έχει παρουσία εμπορική και σε αρκετές άλλες διεθνείς αγορές και παραγωγική σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Κάτι που αποτυπώνεται και στα μεγέθη του. Πέρυσι, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 9,46% σε σχέση με το 2017 αγγίζοντας τα 338 εκατ. ευρώ. Αύξηση 9,29% σημείωσαν τα κέρδη προ φόρων τα οποία ανήλθαν στα 30,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα 54,754 εκατ. ευρώ “έπιασαν” τα EBITDA τα οποία ήταν ενισχυμένα κατά 6,89% σε σχέση με το 2017. Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις αυτές, άγγιξαν τα 47 εκατ. ευρώ από 37 εκατ. ευρώ το 2017, δηλαδή σημείωσαν αύξηση 27%.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − 12 =