αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΗ «φόρμουλα X-Y-Z» που θα κάνει το βιογραφικό σου να ξεχωρίσει από τη μάζα: Τι λέει ένα πρώην στέλεχος της Goolgle

Η «φόρμουλα X-Y-Z» που θα κάνει το βιογραφικό σου να ξεχωρίσει από τη μάζα: Τι λέει ένα πρώην στέλεχος της Goolgle

Το έχουμε ξανά πει: Ζούμε στην εποχή των αμέτρητων βιογραφικών. Και όταν ανοίγει μια θέση εργασίας (ειδικά σε κάποιον «περιζήτητο» εργοδότη), είναι πιθανό να υπάρξει… συνωστισμός υποψηφίων. Όλοι θέλουν να πάρουν την θέση.

Αλλά πως μπορεί το δικό σου βιογραφικό να ξεχωρίσει από την μάζα; Πρέπει σίγουρα να κάνεις κάτι διαφορετικό σε σχέση με τους άλλους. Ο Laszlo Bock ήταν senior vice president of personnel operations στην Google. Και παραθέτει στο inc.com την «φόρμουλα X-Y-Z» που μπορεί να κάνει το βιογραφικό σου να ξεχωρίσει.

Η Google περιγράφει αυτό το μοντέλο ως: Accomplished [X] as measured by [Y], by doing [Z]. Με απλά λόγια, πρέπει να εστιάσεις στα επιτεύγματα, στα ποσοτικά αποτελέσματα και στον τρόπο μέσα από τα οποία ήρθαν αυτά.

Ας δούμε ένα απλό παράδειγμα. Δες πως μπορείς να διατυπώσεις κάτι στο βιογραφικό σου.

Ο «μέτριος» τρόπος: Κέρδισα τη δεύτερη θέση στο hackathon.
Ο καλύτερος τρόπος: Κέρδισα τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε 50 ομάδες στο hackathon.
Ο τέλειος τρόπος: Κέρδισα τη δεύτερη θέση ανάμεσα 50 ομάδες στο hackathon της NJ Tech, δουλεύοντας με δύο συναδέλφους για να αναπτύξουμε μια εφαρμογή που συγχρονίζει τα mobile calendars.

Είναι σημαντικό να δίνεις την πλήρη εικόνα. Το αποτέλεσμα που έφερες, μερικά ποσοστά που να δείχνουν πόσο σημαντικό είναι αυτό, και τον βασικό τρόπο μέσα από τον οποίο έφτασες στον στόχο. Αυτό μπορεί να αφορά μια παλαιότερη επαγγελματική θέση σου σε κάποια εταιρία ή ένα δικό σου business project.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 5 =