αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ φράση που πρέπει να λες κατά τη διάρκεια μιας λογομαχίας, για να πέσουν οι τόνοι

Η φράση που πρέπει να λες κατά τη διάρκεια μιας λογομαχίας, για να πέσουν οι τόνοι

Είναι λογικό η καθημερινότητα σου να έχει (και) διαφωνίες με διάφορα πρόσωπα. ‘Η ακόμα και καβγάδες. Είτε στην προσωπική, είτε στην επαγγελματική σου ζωή. Και τι μπορείς να κάνεις έτσι ώστε να διαχειριστείς σωστά μια τέτοια κατάσταση;

Την επόμενη φορά που οι τόνοι θα ανέβουν στη συζήτηση, δοκίμασε την εξής απλή τακτική. Άκουσε προσεκτικά το πρόβλημα που εκφράζει ο συνομιλητής σου και ξεκίνα την απάντησή σου με τη φράση “Ακούω αυτό που λες, ότι …” και επανέλαβε το πρόβλημα όπως ακριβώς το έχει εκφράσει η άλλη πλευρά. Για παράδειγμα, “Ακούω αυτό που λες, ότι σε ενοχλεί όταν δεν είμαι στην ώρα μου”. 

Αυτή η απλή φράση, δίνει την πιο αποτελεσματική απάντηση στην ανησυχία που έχει το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων που εμπλέκονται σε ένα καβγά- νιώθουν ότι ο συνομιλητής τους δεν τους ακούει και δεν τους καταλαβαίνει. Με αυτή την φράση, στέλνεις αμέσως το μήνυμα ότι ακούς τον άλλο.

Δοκίμασε το την επόμενη φορά που θα βρεθείς σε μια λογομαχία. Και θα καταφέρεις να λήξεις άμεσα τον καβγά. ‘Η τουλάχιστον θα πέσουν οι τόνοι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − 7 =