αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Φινλανδική startup Wolt κάνει πάρτι στο κέντρο της Αθήνας. Και κερνά κοκτέιλ

Η Φινλανδική startup Wolt κάνει πάρτι στο κέντρο της Αθήνας. Και κερνά κοκτέιλ

Η Φινλανδική Wolt έχει δραστηριοποιηθεί εδώ και λίγο καιρό στην Αθήνα. Και τώρα ετοιμάζει ένα πάρτι για να το γιορτάσει. «Η Wolt, η νέα εφαρμογή παραγγελίας φαγητού της Αθήνας βάφει κάθε μέρα την πόλη μας πιο μπλε και αποφασίσαμε να το γιορτάσουμε! 💙 Τι πιο ταιριαστό από ένα πάρτυ με πολύ φαγητό και ποτό; Έλα την Πέμπτη, λοιπόν, να γιορτάσεις μαζί μας! 😁 Το πρώτο σου κοκτέιλ κερασμένο από εμάς», τονίζει ανάμεσα σε άλλα η εταιρία.

Το event θα γίνει στην οδό Ρόμβης 33, στο Κέντρο της Αθήνας και θα έχει αρκετό φαγητό και ποτό. Στις 11 Ιουλίου, στις 7 το απόγευμα. Το σχετικό Facebook Event εδώ.

Η Wolt δραστηριοποιείται στο πεδίο του ντελίβερι με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Πως λειτουργεί το ντελίβερι της Wolt: Η πληρωμή γίνεται μόνο με κάρτα (για λόγους ευκολίας και ασφάλειας σύμφωνα με την εταιρεία) ενώ την παραγγελία την εκτελούν συνεργαζόμενοι με την Wolt διανομείς. Πως λειτουργεί; Ο πελάτης ολοκληρώνει την παραγγελία του μέσω της ειδικής εφαρμογής, και γίνεται η αποδοχή από το κατάστημα και η αυτόματη χρέωση στην κάρτα μαζί με το έξτρα κόστος διανομής ( ξεκινά από 1 ευρώ για απόσταση μέχρι 1,5 χλμ. και αυξάνεται 0,10 ευρώ ανά 500 μέτρα με την μέγιστη απόσταση διανομής είναι τα 4 χλμ.). Ταυτόχρονα ενημερώνεται μέσω αλγόριθμου ο κοντινότερος ελεύθερος συνεργάτης – διανομέας της Wolt ότι στο «X» κατάστημα βρίσκεται σε διαδικασίας παρασκευής μία παραγγελία την οποία πρέπει να παραδώσει στην «X» διεύθυνση.

Ο πελάτης καθ’ολη την διάρκεια ενημερώνεται για τον χρόνο παράδοσης ενώ στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού του βλέπει online το σημείο που βρίσκεται ο διανομέας.

Αυτό το μοντέλο διανομής ήρθε να προσφέρει μία διαφορετική λύση – πέρα από επιλογών προς τους καταναλωτές – στους επιχειρηματίες εστίασης αλλά και σε διανομείς σε μία περίοδο που το σκηνικό στην αγορά των «ντελιβεράδων» αλλάζει. Αφού ο διανομέας συνεργάζεται με την Wolt και όχι με το εκάστοτε μαγαζί. Στους διανομείς προσφέρονται – σύμφωνα με την εταιρεία – καλύτερες συνθήκες από αυτές που επικρατούν στο σύνολο της αγοράς. Η εταιρεία του προσφέρει εγγυημένο ωριαίο εισόδημα (ακόμη και αν δεν εκτελέσει ούτε μία παραγγελία) χιλιομετρικό μπόνους ( που ουσιαστικά καλύπτει το κόστος καυσίμων) αλλά και έξτρα αμοιβή με βάση τις ώρες που εργάστηκε και τις παραγγελίες που διένειμε

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 6 =