Είναι πολύ πιθανό να είσαι στην κατηγορία των ανθρώπων, που δεν τους φθάνουν οι 24 ώρες της ημέρας, για να ολοκληρώσουν τις δουλειές τους. Ειδικά αν είσαι επιχειρηματίας ή freelancer. Εκεί τα ωράρια… πάνε περίπατο, τα χρονοδιαγράμματα μοιάζουν ατελείωτα και εσύ καταλήγεις να δουλεύεις σχεδόν όλες τις ώρες, σχεδόν όλες τις ημέρες.
Τι θα σκεφτόσουν τώρα αν σου λέγαμε ότι η εργάσιμη εβδομάδα σου μπορεί να τελειώνει πιο σύντομα; Μία ή δύο ημέρες πιο σύντομα. Μπορεί αυτό να μοιάζει αδύνατο, όμως μπορεί να συμβεί. Αρκεί να κάνεις μερικές αλλαγές στο πρόγραμμα σου. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει μια τακτική 3 σημείων, που μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις «μικρότερη» την work week σου. Δες εδώ τις 3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις.
1# Βάλε προτεραιότητες: Μπορεί να έχεις μια τεράστια to-do λίστα. Αν όμως δεν μπορέσεις να καταλάβεις ποια είναι τα σημαντικά tasks και ποια τα «ασήμαντα», τότε μάλλον θα καταλήξεις… σαν ένα χάμστερ που τρέχει συνεχώς μέσα στον τροχό του. Χωρίς τέλος. Βάλε τις σωστές προτεραιότητες. Διέγραψε κάποια tasks, και άσε κάποια άλλα για αργότερα.
2# Συντομεύσεις: Υπάρχουν tasks που κάνεις κάθε ημέρα, στα πλαίσια της ρουτίνας σου. Όπως το τσεκάρισμα των emails ή των social media. Φρόντισε να γίνεις πιο σύντομος σε αυτά. Εξοικονόμησε τουλάχιστον μισή ώρα από εκεί, και αφιέρωσε την σε σημαντικότερες δουλειές. Αυτό θα έχεις ως αποτέλεσμα να βγάλεις νωρίτερα την δουλειά, μέσα στην εβδομάδα.
3# Περιόρισε τους περισπασμούς: Αυτοί μπορούν να σου «φάνε» περισσότερο χρόνο από όσο νομίζεις. Σύμφωνα με έρευνα, ο σημαντικότερος περισπασμός που βιώνουν οι επιχειρηματίες, είναι τα emails. Μόλις διαβάσεις ένα email, φρόντισε να το αρχειοθετήσεις, να το διαγράψεις ή να απαντήσεις σε αυτό. Για να μην ξανά ασχοληθείς μαζί του, και για να μην μαζεύεται η στοίβα με τα μηνύματα.