αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ τακτική των προσφορών, οι παιδότοποι, και η ελληνικότητα του brand: Πως ο Σκλαβενίτης έχει «ανεβάσει στροφές» σε όλη την Ελλάδα

Η τακτική των προσφορών, οι παιδότοποι, και η ελληνικότητα του brand: Πως ο Σκλαβενίτης έχει «ανεβάσει στροφές» σε όλη την Ελλάδα

Το στοίχημα της επιστροφής των καταναλωτών στα υπερμάρκετ που ανήκαν στην Μαρινόπουλος φαίνεται πως κερδίζει ο Σκλαβενίτης. Παρ’ ότι χρειάστηκε να περάσει καιρός για να πάρουν μπροστά, οι καταναλωτές δείχνουν να περνάνε ξανά τις πύλες τους για να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους. Ειδικά στην επαρχία, όπου η εταιρεία δεν είχε μέχρι πρότινος παρουσία η προσέλευση του κόσμου είναι εντυπωσιακή.

Καταλυτικό ρόλο παίζουν οι προσφορές, οι οποίες στα συγκεκριμένα σημεία είναι πιο πλούσιες και αφορούν μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων σε σύγκριση με τα μικρότερα καταστήματα που είναι μέσα στον αστικό ιστό. Αυτή τη διαφορά την έχουν παρατηρήσει και αρκετοί καταναλωτές, οι οποίοι «κυνηγούν» τις φθηνές τιμές και ενημερώνονται για τις προωθητικές ενέργειες που «τρέχουν» οι μεγάλες αλυσίδες σχεδόν σε καθημερινή βάση.

Άλλοι παράγοντες που έχουν βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας των υπερμάρκετ είναι η δημιουργία παιδότοπων, οι οποίοι αποτελούν «μαγνήτη» για τις οικογένειες με παιδιά ενώ καθοριστική είναι η συμβολή του brand name που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια με κόπο και τεράστιες επενδύσεις η οικογένεια Σκλαβενίτη. Μια ακόμη παράμετρος που μετράει πολύ στην επαρχία είναι η «ελληνικότητα» της αλυσίδας και η ανάγκη του κόσμου να στηρίξει όσο το δυνατόν περισσότερο τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Η αναζωογόνηση των μεγάλων καταστημάτων της Μαρινόπουλος ήταν και η μεγαλύτερη πρόκληση που είχε να αντιμετωπίσει εξ’ αρχής η οικογένεια Σκλαβενίτη όταν ολοκλήρωνε τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων. Τα καταστήματα αυτά, επλήγησαν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλα κατάστημα σούπερ μάρκετ στη διάρκεια της κρίσης. Οι καταναλωτές εγκατέλειψαν συνειδητά τους τεράστιους χώρους τους, σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις δαπάνες τους. Δεν ήθελαν και δεν άντεχαν να γεμίζουν ασφυκτικά τα καρότσια, όπως πριν την κρίση. Στράφηκαν στα μικρότερα σημεία, που ήταν πιο κοντά στο σπίτι τους, όπου θα ξοδεύουν λιγότερα χρήματα ανά επίσκεψη. Με άλλα λόγια, στράφηκαν στο καλάθι και γύρισαν την πλάτη στο καρότσι.

Η καλή πορεία των υπερμάρκετ αλλά και συνολικά του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος φαίνεται και στις απώλειες που εμφανίζουν όλοι οι μεγάλοι ανταγωνιστές της, οι οποίοι μοιράστηκαν τον τζίρο που έχασε η άλλοτε πανίσχυρη αλυσίδα.

Πηγή: Mononews.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 + 19 =