αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ τακτική που πρέπει να ακολουθείς τα 20 τελευταία λεπτά πριν φύγεις από το γραφείο (όχι, μην κοιτάς το ρολόι)

Η τακτική που πρέπει να ακολουθείς τα 20 τελευταία λεπτά πριν φύγεις από το γραφείο (όχι, μην κοιτάς το ρολόι)

Έχεις κάτσει να σκεφτείς ποτέ, ποιες είναι οι κινήσεις σου λίγο πριν φύγεις από το γραφείο; Είτε αυτό είναι μέσα σε μια εταιρία, είτε είναι στο δωμάτιο του σπιτιού σου. Αν, για παράδειγμα, κοιτάς απλά το ρολόι για να περάσει η ώρα, αυτή δεν είναι μια καλή κίνηση. Το πως ολοκληρώνουμε μια εργάσιμη ημέρα, μπορεί να μας βοηθήσει στο να είμαστε πιο παραγωγικοί την επόμενη. Και σκέψου να εφαρμόζεις την σωστή τακτική κάθε ημέρα. Θα σε βοηθήσει στο να φτάσεις στους στόχους σου.

Ποια είναι όμως η σωστή τακτική εδώ; Το Thrive Global σε άρθρο του, παραθέτει τα πράγματα που πρέπει να κανεις τα τελευταία 20 λεπτά πριν φύγεις από το γραφείο. Χρησιμοποίησε σωστά τον χρόνο σου.

-> Δες τι έχεις πετύχει μέσα στην ημέρα που φεύγει: Είναι σημαντικό να χαίρεσαι με τις μικρές νίκες. Δες τους στόχους που πέτυχες και την πρόοδο που έχει γίνει γενικότερα. Είναι κάτι που σίγουρα θα λειτουργήσει ως ένα επιπλέον boost.

-> Σημείωσε τα 3 πιο σημαντικά αυριανά tasks: Το επόμενο βήμα είναι να σχεδιάσεις την επόμενη ημέρα. Γράψε τα 3 σημαντικότερα tasks πάνω στα οποία πρέπει να εργαστείς. Με αυτά θα ασχοληθείς το επόμενο πρωί μόλις πας στο γραφείο. Τις πρωινές ώρες είσαι πιο παραγωγικός. Φτιάξε και ένα πλάνο με τις εργασίες που θα κάνεις μέσα στην επόμενη ημέρα.

-> Οργάνωσε το γραφείο σου: Το ακατάστατο γραφείο, μπορεί να σου αποσπά την προσοχή ενώ δουλεύεις. Λίγο πριν ολοκληρώσεις την εργάσιμη ημέρα σου, πάρε λίγο χρόνο για να το οργανώσεις. Αφαίρεσε να αντικείμενα που δεν σου χρειάζονται. Και βάλε τα χρήσιμα «εργαλεία» σε σημεία που είναι εύκολα προσβάσιμα. Θα δεις ότι έτσι η επόμενη ημέρα σου, θα ξεκινήσει πολύ καλύτερα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 10 =