αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ τέχνη της πειθούς: Μπορείς να πουλήσεις τα πάντα, αν γυρίσεις αυτούς τους 4 «ψυχολογικούς διακόπτες»

Η τέχνη της πειθούς: Μπορείς να πουλήσεις τα πάντα, αν γυρίσεις αυτούς τους 4 «ψυχολογικούς διακόπτες»

Οι πιο μεγάλοι marketers του κόσμου, δεν βλέπουν το μάρκετινγκ ως μια «μορφή τέχνης», αλλά ως μια συγκεκριμένη επιστήμη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το μάρκετινγκ, όπως η κάθε επιστήμη, έχει ερευνηθεί μέχρι θανάτου, έχουν γίνει πειράματα, και πλέον μπορούμε να προβλέψουμε ακριβώς τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί.

Όπως εξηγεί το αμερικανικό Inc.com, όλα έχουν να κάνουν με την τέχνη της πειθούς, πίσω από την οποία όμως βρίσκονται συγκεκριμένες τεχνικές. Είναι μια ολόκληρη επιστήμη. Μπορείς να πουλήσεις οποιοδήποτε προϊόν, αρκεί να γυρίσεις 4 «ψυχολογικούς διακόπτες» στους ανθρώπους που έχεις απέναντι σου.

1# Ο διακόπτης της λύσης. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα. Αγοράζουν λύσεις. Και αν μπορείτε να πείσετε τους πελάτες σας ότι το προϊόν σας είναι η λύση σε όσα προβλήματα μπορεί να έχουν, θα προκαλέσετε το ενδιαφέρον τους και θα ενεργοποιήσετε τον σημαντικότερο «διακόπτη» για την πραγματοποίηση μιας πώλησης.

2# Ο διακόπτης της εμπιστοσύνης. Η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη συνιστώσα για την πραγματοποίηση μιας πώλησης. Συνειδητά ή υποσυνείδητα, όλοι οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι αγοράζουν από νόμιμη πηγή που μπορούν να την εμπιστευτούν. Δείξε πόσο καλά γνωρίζεις το αντικείμενο σου, και παρέθεσε τα αποδεικτικά στοιχεία που δείχνουν ότι ο άλλος μπορεί να σε εμπιστευτεί.

3# Ο διακόπτης της συμπάθειας. Είναι όπως στις φιλίες: Θέλουμε να κάνουμε παρέα με άτομα που συμπαθούμε, και έχουν παρόμοιες πεποιθήσεις με εμάς. Έτσι και οι περισσότεροι πελάτες, θέλουν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις που προωθούν «καλούς σκοπούς». Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές επιχειρήσεις κατά καιρούς προχωρούν σε φιλανθρωπικές ενέργειες. Είναι (και) θέμα μάρκετινγκ. Επίσης προσπάθησε να είσαι όσο πιο «φίλος» γίνεται με το κοινό σου.

4# Ο διακόπτης της απόδειξης. Οι πελάτες χρειάζονται αποδείξεις, όχι υποσχέσεις. Αν έχεις να παρουσιάσεις μόνο υποσχέσεις, τότε αρκετοί θα είναι αυτοί που θα γίνουν δύσπιστοι. Μην λες μόνο πόσο καλό είναι το προϊόν σου. Δείξε το. Έχεις κάποιες αποδείξεις να παρουσιάσεις; Τότε θα ακούσεις ένα «WOW» από την άλλη πλευρά. Και πιθανότατα θα κάνεις την πώληση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + nineteen =