
Ακόμα και οι «γίγαντες» κάνουν σοβαρά λάθη. Αυτό αποδείχτηκε στην περίπτωση της H&M η οποία λάνσαρε μια μπλούζα με ρατσιστικό περιεχόμενο. Ενώ στο ίδιο κλίμα κινήθηκε και όλη η προώθηση του εν λόγω προϊόντος.
Τι ακριβώς συνέβη: η γνωστή αλυσίδα λάνσαρε ένα πράσινο μπλουζάκι το οποίο έγραψε επάνω το μήνυμα: «Η πιο cool μαϊμού στη ζούγκλα». Ενώ για να το προωθήσει στο site της, επέλεξε να χρησιμοποιήσει ως μοντέλο ένα έγχρωμο αγοράκι. Η εικόνα αυτή όπως ήταν αναμενόμενο έκανε τον γύρο του κόσμου, προκαλώντας αντιδράσεις. Με πολλούς καταναλωτές να απειλούν με μαζικό μποϊκοτάζ.
Η είδηση εξαπλώθηκε ακόμα πιο γρήγορα, μετά το σχετικό Tweet του ράπερ, Weeknd, ο οποίος έχει συνεργαστεί δύο φορές με την H&M. «Ξύπνησα σήμερα το πρωί σοκαρισμένος και ντροπιασμένος από αυτή τη φωτογραφία. Είμαι βαθιά προσβεβλημένος και δεν θα δουλέψω ξανά με την H&M», τόνισε.
woke up this morning shocked and embarrassed by this photo. i’m deeply offended and will not be working with @hm anymore… pic.twitter.com/P3023iYzAb
— The Weeknd (@theweeknd) January 8, 2018
Οι μεγάλες αντιδράσεις ανάγκασαν την εταιρία… να τα μαζέψει. «Κατανοούμε πλήρως και συμφωνούμε με την αντίδρασή του στη φωτογραφία. Λυπούμαστε βαθύτατα για τη λήψη της εικόνας και μετανιώνουμε. Έχουμε αφαιρέσει την εικόνα από όλα τα κανάλια μας και το φούτερ δεν είναι πλέον προς πώληση στα καταστήματά μας. Θα εξετάσουμε επίσης την εσωτερική μας διαδικασία για να αποφύγουμε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον», σημείωσε η H&M.