αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ… πονηριά με την «δωρεάν» Wind Vision: Τι λέει ένας δημοσιογράφος με post στο Facebook

Η… πονηριά με την «δωρεάν» Wind Vision: Τι λέει ένας δημοσιογράφος με post στο Facebook

«Θα σας πω μια ιστορία για την Wind». Έτσι ξεκινά το post του δημοσιογράφου, Κώστα Βαϊμάκη, στο Facebook. Ο ίδιος είναι συνδρομητής της εταιρίας. Στο μίνι κείμενο του, περιγράφει το πως η Wind του έδωσε… δώρο την Wind Vision, μετά από 6 μήνες ξεκίνησε να τον χρεώνει 25 ευρώ ανά μήνα (χωρίς να τον ρωτήσει), ενώ στην συνέχεια έφτασε να του κόψει κινητό, σταθερό και ίντερνετ λόγω οφειλής, και ακολούθησε μια… περιπέτεια για να επανασυνδεθούν.

Ολόκληρο το post του Κώστα Βαϊμάκη

«Θα σας πω μια μικρή ιστορία για τη WIND:

Πριν λίγους μήνες, η εταιρεία μου έκανε δώρο τη WIND VISION. Έξι μήνες μετά, χωρίς φυσικά να με ρωτήσει αν επιθυμώ να συνεχίσω, άρχισε να με χρεώνει με 25 ευρώ το μήνα. Πλήρωσα για μερικούς μήνες και μετά αποφάσισα να την κόψω. Αλλά η WIND αποφάσισε ότι σε κάτι που μου έκανε δώρο, θα με χρέωνε και ένα μήνα επιπλέον, αφού έκοψα τη VISION.

Εγώ αρνήθηκα να πληρώσω υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιούσα, ενημέρωσα σχετικά σε κατάστημα, ενημέρωσα στην εξυπηρέτηση πελατών και συνέχισα να πληρώνω μόνο τον μηνιαίο μου λογαριασμό (σταθερό, κινητό, Ίντερνετ). Αλλά η WIND είχε άλλη άποψη…

Κυριακή βράδυ, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, μου έκοψαν σταθερό, κινητό και Ίντερνετ. Για έναν ληξιπρόθεσμο λογαριασμό και φυσικά την οφειλή των 25 ευρώ της VISION. Αναγκαστικά, μπήκα και πλήρωσα μέσω Ίντερνετ (που μου το είχαν κόψει, αναγκάστηκα να «δανειστώ» μέσω hotspot) όχι μόνο τα χρωστούμενα, αλλά και τον επόμενο λογαριασμό που είχε εκδοθεί. Αλλά για ώρα μετά την πληρωμή, δεν είχα ούτε κινητό, ούτε σταθερό, ούτε Ίντερνετ, ούτε δεδομένα.

Πρώτο τηλέφωνο στο Τμήμα Εξυπηρέτησης. «Ναι, βλέπουμε την πληρωμή, σε λίγο θα είστε εντάξει». Σε λίγο όντως είχα κινητό και δεδομένα, αλλά όχι σταθερό και Ίντερνετ. Δεύτερο τηλέφωνο, κάπου στη 1 τα ξημερώματα. «Αααα, ξέχασαν να σας ανοίξουν το σταθερό και το Ίντερνετ! Σε πέντε λεπτάκια θα είστε κομπλέ».

Λογαριασμός και σούμα: απαράδεκτη συμπεριφορά σε παλιό πελάτη, απαράδεκτη εξυπηρέτηση, νταβατζιλίκι σε κάτι που πρόσφεραν ως «δώρο». Αν συνυπολογίσουμε ότι στο ακριτικό και παραμεθόριο Γκύζη, το κινητό πιάνει σε συγκεκριμένα σημεία του σπιτιού κι ότι όποτε ταξιδεύω εκτός Αθηνών, πολύ συχνά δεν πιάνει ούτε 3G ούτε 4G – παρότι το πληρώνω – υπάρχει έστω και ένας λόγος να παραμείνω στη WIND; Υπάρχει έστω και ένας λόγος να πω μισή καλή κουβέντα για την εταιρεία αυτή σε όποιον με ρωτήσει;»

Θα σας πω μια μικρή ιστορία για τη WIND :Πριν λίγους μήνες, η εταιρεία μου έκανε δώρο τη WIND VISION. Έξι μήνες μετά,…

Gepostet von Kostas Vaimakis am Montag, 20. Mai 2019

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + 12 =