αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ πετυχημένη πρωινή ρουτίνα του CEO της Google. Βασίζεται σε 3 απλά πράγματα

Η πετυχημένη πρωινή ρουτίνα του CEO της Google. Βασίζεται σε 3 απλά πράγματα

Αμέτρητα άρθρα έχουν γραφτεί για το πως μπορείς να ξεκινάς την ημέρα σου. Μάλιστα, πολλές φορές βλέπουμε ως παράδειγμα το πως ξεκινούν την ημέρα τους διάσημα πρόσωπα όπως ο Bill Gates, o Mark Zuckerberg ή η Arianna Huffington.

Κι όμως, ίσως το μυστικό (αν υπάρχει) είναι πιο απλό από ότι φαντάζεσαι. Δες τι κάνει ο Sundar Pichai. Η πρωινή ρουτίνα του CEO της Google είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι θα χαρακτήριζαν ως ένα τυπικό πρωινό Σαββάτου: Ξυπνά σε μια αξιοπρεπή ώρα, διαβάζει εφημερίδα, πίνει λίγο τσάι, σκέφτεται την «μεγάλη εικόνα».

Δεν σου ακούγεται… τόσο εντυπωσιακό, σωστά; Κι όμως, η ρουτίνα του διάσημου CEO βασίζεται σε 3 απλά πράγματα όπως σημειώνει το αμερικανικό inc.com και μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

1# Η ιδανική πρωινή ρουτίνα δεν είναι ίδια για όλους. Κάποιοι μπορεί να ξυπνάνε… χαράματα, ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Κάποιοι να τσεκάρουν τα emails τους το πρωί, ενώ άλλοι όχι. Όσο και να το συζητάμε, ένα είναι το βασικό συμπέρασμα: Δεν υπάρχει μια τακτική που να είναι ιδανική για όλους. Όλοι έχουμε διαφορετικές τάσεις, ενδιαφέροντα, προσωπικότητες και δεξιότητες. Οι επιτυχημένες πρωινές ρουτίνες έχουν… κάθε σχήμα και μέγεθος. Φτιάξε το πρόγραμμα που ταιριάζει σε εσένα.

2# Οι πρωινές ρουτίνες δεν έχουν στόχο (μόνο) την παραγωγικότητα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι πρωινές ρουτίνες στοχεύουν στο να γίνουν περισσότερα πράγματα- ή να βρεις περισσότερη εστίαση/ηρεμία για να μπορέσεις να κάνεις περισσότερα. Αλλά μια πρωινή ρουτίνα μπορεί να αφορά εξίσου την ενίσχυση της ψυχικής υγείας κάποιου με 30 λεπτά γιόγκα ή διαλογισμό, συγγραφή ημερολογίου ή -όπως ο Pichai- ανάγνωση της εφημερίδας. Το θέμα δεν είναι να είσαι πιο παραγωγικός. Το θέμα είναι να καλύψεις τις δικές σου ανάγκες. Θέλεις να είσαι πιο ήρεμος; Θέλεις να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σοθ; Θες να δουλέψεις τη φυσική κατάσταση σου; Βρες έναν ξεχωριστό στόχο και πέτυχε τον μέσα από την πρωινή σου ρουτίνα.

3# Συνέπεια. Δεν αρκεί να βρεις τις κατάλληλες συνήθειες, όπως είπαμε πριν. Πρέπει να είσαι και συνεπής. Αν βάλεις μια συνήθεια στο πρόγραμμα σου και την σταματήσεις… μέσα σε 5 ημέρες, μάλλον δεν θα πετύχεις τον στόχο σου. Δεν θα αρχίσετε πραγματικά να βλέπετε πραγματική πρόοδο προς τον στόχο σας μέχρι να φτάσει ένας μήνας – μερικές φορές και περισσότερο. Ποιος είναι ο Νο1 μεγάλος (αλλά εφικτός) στόχος που θέλετε να πετύχετε με την πρωινή ρουτίνα που φτιάξατε; Παρακολουθήστε την πρωινή σας ρουτίνα για αρκετές εβδομάδες χωρίς να κάνετε αλλαγές. Στην συνέχεια, και αφού έχετε κάποια δεδομένα στα χέρια σας, δείτε ποιες δραστηριότητες δεν έχετε κάνει ακόμα, που θα σας οδηγούσαν πιο κοντά στον στόχο σας. Ετσι ώστε να καταγράφετε όλο και μεγαλύτερη πρόοδο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο