αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ μπύρα Άλφα «αποβιβάζεται» στη Νέα Υόρκη

Η μπύρα Άλφα «αποβιβάζεται» στη Νέα Υόρκη

Την Μελέτη των Κοινωνικών και Οικονομικών Επιδράσεων των δραστηριοτήτων της για το 2017 παρουσίασε σήμερα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Υπολογίζεται ότι 620 εκατ. ευρώ είναι η συνολική προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων της εταιρίας, η οποία αντιστοιχεί στο 0,35% του ΑΕΠ της χώρας. Σημειώνεται ότι για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας που δημιουργείται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προστίθενται 6,56 ευρώ στην ευρύτερη οικονομία (Δείτε περισσότερα ΕΔΩ).

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο επικεφαλής της εταιρείας Αλέξανδρος Δανιηλίδης αποκάλυψε ότι στις αρχές του 2019 θα γίνουν οι πρώτες προσπάθειες η μπίρα “ΑΛΦΑ” να αποτελέσει ένα από τα προϊόντα που θα διανέμει το δίκτυο του Ομίλου Heineken στην Αμερική, κυρίως για αρχή στα ελληνικά εστιατόρια.

«Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε μέσα στο 2019 με μεγάλη διασπορά σε καταστήματα εστίασης ελληνικού προφίλ. Θέλουμε να χτίσουμε μια μάρκα που έχει μεγάλη αποδοχή στην Ελλάδα με τον σωστό τρόπο σε κάποιες χιλιάδες καταστήματα στην Αμερική. Η αγορά της Αμερικής είναι μεγάλη και ιδιαίτερη και προς το παρόν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για εστίαση που έχει να κάνει κυρίως με τα ελληνικά εστιατόρια» ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης.

Όσον αφορά στις εξαγωγές γενικά, επισήμανε ότι κυμαίνονται στο 10% του κύκλου εργασιών και πρόθεση της εταιρείας είναι να τις ενισχύσει.

Αναφερόμενος στο πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού, ο κ. Δανιηλίδης ανέφερε ότι μετράει ήδη δέκα χρόνια ζωής και σε αυτό συμμετέχουν πάνω από 2.500 παραγωγοί σε 19 νομούς. Μέσω αυτού του προγράμματος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Επίσης, τόνισε ότι εφέτος θα «τρέξει» πιλοτικό πρόγραμμα σε πέντε χώρες παγκοσμίως (Μεξικό, Ινδία, Αιθιοπία, Αίγυπτο και Ελλάδα) για νέους τύπους σπόρων πιο ανθεκτικών σε έλλειψη νερού.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέξανδρος Δανιηλίδης, ανέφερε επίσης ότι το επενδυτικό πρόγραμμα για την περίοδο 2019-2021 ανέρχεται στο ποσό των 43 εκατ. ευρώ, με πρόθεση να επενδυθεί ακόμη μεγαλύτερο ποσό.

«Οι επενδύσεις αυτές είναι η απόδειξη ότι είμαστε εδώ για να επενδύουμε. Είμαστε εδώ για να παράγουμε αξία» ανέφερε και πρόσθεσε : «περάσαμε μια δύσκολη περίοδο και για τη χώρα και για την εταιρεία κατά την οποία τα αρνητικά νέα είχαν μεγαλύτερη επίδραση στο εξωτερικό. Πλέον, μπαίνουμε σε άλλη φάση όπου τα θετικά νέα μπορούν να έχουν καλύτερη προοπτική».

Η νέα χρονιά, όπως αναφέρθηκε, ξεκινά δυναμικά για την εταιρεία καθώς στα τέλη Φεβρουαρίου αρχίζει στο εργοστάσιο της Πάτρας η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα. Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε περίπου σε 2 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το 2015 έχει ξεκινήσει να εμπλουτίζει το προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο επενδύοντας στην ανάπτυξη της κατηγορίας του μηλίτη. Αρχικά παρουσίασε το προϊόν «Stongbow» και το 2017 λάνσαρε το προϊόν «Μηλοκλέφτη». Λόγω εμποδίων στο νομοθετικό πλαίσιο τα προϊόντα εισάγονταν από το εξωτερικό. Με την ολοκλήρωση της αναθεώρησης του νομοθετικού πλαισίου, πλέον και τα δύο προϊόντα θα παράγονται στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε σε συνεργασία με την εταιρεία Χριστοδούλου για την προμήθεια χυμού μήλου. Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, «η παραγωγή μηλίτη το 2019 στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 400.000 κιβώτια και θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς ενώ στόχος της εταιρείας είναι στο μέλλον να γίνουν και εξαγωγές».

Πηγή: Fortune Greece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + eleven =