αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ μάχη του online ντελίβερι: Τα 3 «όπλα» του Skroutz Food απέναντι στον ανταγωνισμό

Η μάχη του online ντελίβερι: Τα 3 «όπλα» του Skroutz Food απέναντι στον ανταγωνισμό

Εδώ και λίγες ημέρες η είδηση κάνει τον γύρο του διαδικτύου: Η γνωστή πλατφόρμα Skroutz μπαίνει στο πεδίο του ντελίβερι. Μπαίνοντας στο site του Skroutz, υπάρχει ήδη το σχετικό πλαίσιο το οποίο μιλά για το Skroutz Food που έρχεται.

«Φτιάχνουμε το πιο απλό Online Delivery για να παραγγέλνεις εύκολα αυτό που θέλεις! Σε λίγες μέρες θα μπορείς να βρεις ό,τι τραβάει η όρεξή σου από τα καλύτερα καταστήματα σε οποιοδήποτε είδος κουζίνας!», τονίζει η εταιρία.

Ενώ, όπως θα δεις στην παραπάνω εικόνα ήδη γίνεται κάλεσμα σε δύο πεδία: Από την μια σε επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτίσουν υπηρεσία online ντελίβερι, ενώ από την άλλη γίνεται κάλεσμα σε χρήστες που θέλουν να παραγγήλουν φαγητό με αυτό τον τρόπο.

Η πλατφόρμα αναμένεται να βγει στον «αέρα» προς το τέλος Ιουνίου. Και κάπως έτσι, θα σπάσει ένα «μονοπώλιο» που κρατά αρκετά χρόνια- αυτό του e-Food. Σε αυτή την «μάχη» το Skroutz θα παρατάξει 3 βασικά «όπλα». Καταρχήν, σύμφωνα με τις πληροφορίες που βγαίνουν προς τα έξω, το ύψος της προμήθειας ανά παραγγελία που θα επιβάλλει στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις θα είναι αρκετά ανταγωνιστικό σε σχέση με αυτό του e-food. Άρα με αυτό τον τρόπο το Skroutz Food θα προσπαθήσει να γίνει πιο ελκυστικό στις επιχειρήσεις. Δεύτερον, η ομάδα του Skroutz έχει ήδη κλείσει κάποιες αποκλειστικές συνεργασίες (και με μεγάλα brands της εστίασης), έτσι ώστε να διαφοροποιείται έως έναν βαθμό από τον βασικό ανταγωνιστή όσον αφορά τις επιλογές που θα έχει ο καταναλωτής.

Και φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι το Skoutz είναι μια πλατφόρμα με τεράστια επισκεψιμότητα, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα. Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο, ότι η εταιρία θα αξιοποιήσει αυτό το ήδη υπάρχον κοινό, για την προώθηση της νέας υπηρεσίας. Έτσι ώστε το Skroutz Food να γίνει γνωστό άμεσα και να φτάσει γρήγορα… σε μεγάλους αριθμούς.

Από την άλλη μεριά, απέναντι δεν υπάρχει ένας εύκολος αντίπαλος. Το e-Food κυριαρχεί στην συγκεκριμένη αγορά εδώ και χρόνια, έχει πλέον έναν μεγάλο Όμιλο από πίσω του, και φυσικά μια βάση χρηστών που είναι εστιασμένη στο ντελίβερι. Ο Skroutz Food έχει, σε πρώτη φάση, να αντιμετωπίσει και την δύναμη… της συνήθειας. Αφού οι Έλληνες χρήστες είχαν συνηθίσει εδώ και χρόνια να μπαίνουν σε ένα συγκεκριμένο App και να κάνουν τις παραγγελίες τους.

Ποιος θα βγει νικητής; Μένει να το δούμε στην πράξη. Και σίγουρα κάθε πρόβλεψη είναι παρακινδυνευμένη. Το σίγουρο είναι ότι θα δημιουργηθεί μια ενδιαφέρουσα «μάχη». Και πλέον δεν θα υπάρχουν «μονοπώλια».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + 12 =