06/12/24

Η Λάμψα είναι έτοιμη να πάρει στα «χέρια» της το King George έναντι 43 εκατ. ευρώ

Στη Λάμψα, ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρεταννία», περνάει σύμφωνα με πληροφορίες και εκτός απροόπτου και το γειτονικό King George, έναντι τιμήματος της τάξης των 43 εκατομμυρίων ευρώ. Η Λάμψα άσκησε το δικαίωμα προτίμησης (first refusal) για την αγορά του ακινήτου που διαθέτει στον σχετικό διαγωνισμό της Eurobank. Προσέφερε δηλαδή ποσό ίσο με αυτό της υψηλότερης προσφοράς που έλαβε η τράπεζα και η οποία κατά πληροφορίες προήλθε από το σχήμα Hines και Γ. Δασκαλαντωνάκη, το οποίο έχει αποκτήσει και το Athens Ledra.

To διοικητικό συμβούλιο της τράπεζας αναμένεται να συνεδριάσει για το θέμα την ερχόμενη εβδομάδα, πιθανότατα την Τρίτη, αναφέρουν οι ίδιες πηγές. Το πέντε αστέρων εμβληματικό αθηναϊκό ξενοδοχείο King George είναι ήδη από τις αρχές του 2013 ενοικιασμένο από την τράπεζα στη Λάμψα για δέκα χρόνια με δικαίωμα παράτασης για ακόμη δέκα έτη.

Εφόσον όμως ολοκληρωθεί η εξαγορά του η Λάμψα, αυτονόητα, θα απαλλαγεί των σχετικών οικονομικών υποχρεώσεων. Το ετήσιο μίσθωμα ήταν κατ’ ελάχιστον 700.000 ευρώ πλέον ποσοστιαίου ετήσιου μισθώματος επί των ακαθάριστων εσόδων. Δηλαδή η αξία της 20ετούς εκμίσθωσης θα επιβάρυνε τη Λάμψα με 14 εκατομμύρια τουλάχιστον.

Το πολυτελές ξενοδοχείο επί της πλατείας Συντάγματος είναι δυναμικότητας 102 δωματίων και έχει ανακαινισθεί με επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 2,5 εκατ. ευρώ από τη Λάμψα, όταν το ανέλαβε. Η διαδικασία πώλησης του ακινήτου ιδιοκτησίας της Eurobank ξεκίνησε φέτος την άνοιξη και η αρχιτεκτονική του διαγωνισμού προβλέπει πως η τράπεζα δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ολοκληρώσει τη διαδικασία ή να πωλήσει το ακίνητο σε οποιονδήποτε από τους ενδιαφερομένους, ενώ επιφυλάσσει σε αυτήν το δικαίωμα να πωλεί ή να διαθέτει και εκμεταλλεύεται το ακίνητο με οποιονδήποτε τρόπο, οποτεδήποτε, σε οποιονδήποτε και με οποιουσδήποτε όρους.

Σύμφωνα με την εξαμηνιαία οικονομική έκθεση της Λάμψα το ξενοδοχείο King George εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 21,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2016 και η «Μεγάλη Βρεταννία» αύξηση πωλήσεων 21,1%. Επιπλέον και το Sheraton Rhodes εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 8,0%. Οσον αφορά τα ξενοδοχεία του ομίλου Λάμψα στη Σερβία, το μεν Hyatt Regency Belgrade κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 22,9%, το δε Excelsior αύξηση 24,0%. Σε επίπεδο λειτουργικών κερδών η αύξηση των πωλήσεων και η συγκράτηση των δαπανών κατέληξε σε κέρδη (EBITDΑ) 6,698 εκατ. στο εξάμηνο έναντι 4,064 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Πηγή: Καθημερινή

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

two × 3 =