αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ κερδοφορία, το «λίφτινγκ» και το κερδισμένο στοίχημα για τον Σκλαβενίτη

Η κερδοφορία, το «λίφτινγκ» και το κερδισμένο στοίχημα για τον Σκλαβενίτη

Παρελθόν φαίνεται ότι αποτελεί η περίοδος της αμφιβολίας του εγχειρήματος εξαγοράς της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης, καθώς οι προβλέψεις για την τρέχουσα χρονιά είναι θετικές.

Σύμφωνα με κύκλους της διοίκησης, για το 2018, οι πωλήσεις της Σκλαβενίτης αναμένεται να διαμορφωθούν στα επίπεδα των 2,35 με 2,4 δισ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο ομίλου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 3 δισ. ευρώ. Υπενθυμίζεται,ότι στον όμιλο συμπεριλαμβάνονται οι εταιρείες Mart, Χαλκιαδάκης και Γλάρος.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η εταιρεία στο τελευταίο τρίμηνο του 2018 θα περάσει στην κερδοφορία, καθώς κατά το πρώτο εννιάμηνο παρουσίαζε ακόμη ζημιές εξαιτίας του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.

Μέχρι σήμερα, έχουν ανακαινιστεί 190 καταστήματα έχοντας επενδυθεί συνολικά 50 εκατομμύρια, την περίοδο 2017 – 2018 για την αναβάθμιση του δικτύου.

Μέχρι το καλοκαίρι του 2019 αναμένεται να ανακαινιστούν ακόμη 113 καταστήματα, μία επένδυση της τάξεως των 25 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα ανακαινισθέντα καταστήματα παρουσιάζουν αύξηση κίνησης κατά μέσο όρο, της τάξης του 40-50%.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ιδιαίτερα θετικά κινείται η Θεσσαλονίκη, όπου η εταιρεία ήταν “άγνωστη” πριν την έλευσή της, ενώ με θετικούς ρυθμούς κινείται και το υπόλοιπο δίκτυο της Β. Ελλάδος.

Παράλληλα, επενδύσεις γίνονται και σε επίπεδο έμψυχου δυναμικού, καθώς η διοίκηση μεριμνά για τη συνεχή επιμόρφωσή του.

Πλέον, το προσωπικό του ομίλου Σκλαβενίτης ξεπερνά τις 26.000 άτομα -γεγονός που τον καθιστά τον μεγαλύτερο εργοδότη στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα- όταν πριν από έναν περίπου χρόνο, ήταν στα 23.500 άτομα. Ο μεγαλύτερος όγκος αυτών δε απασχολείται στα 420 καταστήματα του ομίλου.

Πηγή: News247.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × three =