αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ ιστορία πίσω από τις ελληνικές μπύρες Στεργίου: Ο ιδρυτής του brand μιλά για όλα στο It’s Possible

Η ιστορία πίσω από τις ελληνικές μπύρες Στεργίου: Ο ιδρυτής του brand μιλά για όλα στο It’s Possible

Μια πρακτική άσκηση σε ζυθοποιείο στη Γερμανία, οι σπουδές στο Μόναχο και τελικά η επιστροφή στην Ελλάδα για την δημιουργία του δικού του brand. Κάπως έτσι ξετυλίγεται η ιστορία του Βασίλη Στεργίου. Είναι ο άνθρωπος πίσω από τις ελληνικές μπύρες Στεργίου, οι οποίες παράγονται στην μικροζυθοποιία Βάρης.

Ο ίδιος μιλά στο It’s Possible για το τι περιλαμβάνει το brand του, αν σκέφτεται τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο πεδίο της μπύρας, ενώ επίσης αναλύει τον εξοπλισμό που χρειάζεται να έχει κάποιος ο οποίος θέλει να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στο πεδίο της μπύρας.

Πότε δημιουργήσατε το brand μπύρας που διαθέτετε και πως προέκυψε αυτή η ιδέα;

Βασικά δεν ήταν μία ιδέα, άλλα ένας στόχος.  Μόνο που οι στόχοι που βάζουμε στη ζωή, περνάνε πολλές σεισμικές δονήσεις με τη πάροδο του χρόνου! Η σχέση μου με τη τεχνολογία ζύθου ξεκινάει πριν 22 χρόνια, με την πρακτική σε ένα ζυθοποιείο στη Γερμανία το οποίο η ιστορία του φτάνει ως το 1846. Έπειτα σπούδασα ζυθολογία και τεχνολογία ζύθου στο Πολυτεχνείο Μονάχου και αργότερα εργάστηκα σε μικρές και σε μεγάλες ζυθοποιίες στη Γερμανία, και Αυστρία ως υπεύθυνος παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου.

Τι ακριβώς γνώσεις πρέπει να έχει κάποιος για να ξεκινήσει μια τέτοια εταιρία, αλλά και τι εξοπλισμό; Μιλάμε άλλωστε για μια επιχείρηση που κάνει παραγωγή. Και όχι π.χ. για ένα mobile application ή κάτι τέτοιο.

Ο εξοπλισμός είναι το α και το ω στη προκειμένη περίπτωση. Ο αυτοματισμός έχει φτάσει προ πολλού και στην βιομηχανία ζύθου.  Ο εξοπλισμός ξεκινάει από δεξαμενες βραστήρων, δεξεμενες διήθησης, εμφιαλωτες, εναλλάκτες θερμότητας μέχρι και εξοπλισμό για το ποιοτικό ελέγχο του προϊόντος (αν δεν υπάρχει και το σχετικό background με το αντικείμενο)!

Η μπύρα είναι ένα πολύπλοκο προϊόν. Περιέχει σχεδόν 8000 αρώματα, 2000 αρώματα περισσότερα από ότι το κρασί. Όταν μιλάτε για αρώματα στην μπύρα, είναι στην πραγματικότητα τα μόρια, ιχνοστοιχεία της μπύρας που αντιλαμβανόμαστε ως αίσθηση της γεύσης και της οσμής μας.

Οι χειροποίητες μπύρες που παράγουμε έχουν κάτι το κλασικό αλλά σπάνιο πλέον. Χρησιμοποιούμε μόνο τέσσερα συστατικά: βύνη, λυκίσκο, νερό, μαγιά, στα πρότυπα του «νόμου περί αγνότητας του ζύθου του 1516» και αποκλειστικά με την ειδική μέθοδο slowbrewing (βραδεία ζυθοποίηση και ωρίμανση).

Τι περιλαμβάνει το brand σας;

Τρεις είναι οι χειροποίητες μπύρες της μικροζυθοποιίας μας, η Σταρένια, η Gold και η Riviera Pils. Οι μπύρες που παράγουμε ωριμάζουν στη φιάλη, έχουν σκούρο χρυσοκίτρινο χρώμα με ντελικάτες νότες με φυσική θολότητα και με ευχάριστο άγγιγμα λυκίσκου στην επίγευση.  Παράγουμε χωρίς φιλτράρισμα, χωρίς παστερίωση και με φυσική δημιουργία CO2 που παράγεται στην ωρίμανση για πιο γνήσιο φυσικό αφρό.

Ποια είναι η Νο1 δυσκολία που έχετε αντιμετωπίσει στην επιχειρηματική σας διαδρομή μέχρι σήμερα;

Όλες οι δυσκολίες –όταν πάρεις μία απόφαση να ιδρύσεις κάτι-  έχουν και κάποιο νούμερο!

Όταν ξεκινάγατε, δεν σας άγχωσε το γεγονός ότι μπαίνετε σε μια αγορά, σαν αυτή της μπύρας, όπου υπάρχει έντονος ανταγωνισμός;

Όσο ο ανταγωνισμός είναι εντός πλαισίου δεν σε αγχώνει κάτι τέτοιο. Τα πράγματα δυσκολεύουν όταν  ο ανταγωνισμός δρα με άλλες μεθόδους.

Αυτή την περίοδο, «τρέχει» μια καμπάνια PRESALES που έχετε δημιουργήσει στο γνωστό crowdfunding site Indiegogo. Θα ήθελα να μου πείτε και τι επόμενες επιχειρηματικές κινήσεις σας.

Δεν είναι crowd founding! Η Μικροζυθοποιία μας από τις αρχες του 2018, θα βρίσκεται σε νέες μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, στη Βάρη και αυτό το οφείλουμε και στην ανταπόκριση και αγάπη των καταναλωτών μας. Γι αυτό το λόγο αποφασίσαμε να προβάλουμε μία καμπάνια/(προ-προσφοράς) για 500 ζυθολάτρεις, ως ένα ευχαριστώ από τη Μικροζυθοποιία μας, στους καταναλωτές και φίλους της μπύρας,  να έχουν για 12 μήνες, έναν ολόκληρο χρόνο, φρέσκια μπύρα Στεργίου, με μόνο 20 ευρω/χρόνο. Αυτή είναι η καμπάνια και θα χαρούμε πολύ για τη νέα αυτή χρονιά και τους ζεστούς μήνες που έρχονται να απολαυσουν  οι φίλοι κάτι φρέσκο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − one =