αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ επιχειρηματίας που συνεργάστηκε με τη L’Oreal αποκαλύπτει ότι δεν είναι εύκολο να δουλεύεις μαζί με τους «γίγαντες»

Η επιχειρηματίας που συνεργάστηκε με τη L’Oreal αποκαλύπτει ότι δεν είναι εύκολο να δουλεύεις μαζί με τους «γίγαντες»

Η συνιδρύτρια της startup ομορφιάς Ipsy και Youtuber, Michelle Phan έχει δει από πρώτο χέρι το τι σημαίνει αποτυχία. Το 2013 συνεργάστηκε με τον «γίγαντα» που λέγεται L’Oreal, λανσάροντας μια σειρά με προϊόντα ομορφιάς. Το εγχείρημα δεν πήγε καθόλου καλά. Τα προϊόντα δεν είχαν θετική ανταπόκριση από τον κόσμο, κυρίως λόγω το υψηλών τιμών. Ακολούθησαν πολλά άσχημα σχόλια στο ίντερνετ, από πολλούς χρήστες. Και η συνεργασία με την L’Oreal τερματίστηκε.

Η αποτυχία έριξε την Phan σε κατάθλιψη. Σταμάτησε να μιλά δημόσια και να ανεβάζει βίντεο στο κανάλι της στο Youtube. Σε σημείο μάλιστα που πολλοί fans της, πίστεψαν ότι έχει πεθάνει. «Σηκωνόμουν το πρωί και ήμουν τόσο χάλια ψυχολογικά. Δεν ξέρω το γιατί» σημειώνει η νεαρή επιχειρηματίας.

Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που έπεφτε σε κατάθλιψη. Ως κόρη προσφύγων από το Βιετνάμ, έχει βιώσει το πως είναι να ζεις με κουπόνια τροφίμων. Ενώ όπως σημειώνει το αμερικανικό inc.com, η Phan είχε πέσει και θύμα μπούλινγκ στο γυμνάσιο. Ήταν οι αφορμές, κατά κάποιο τρόπο, έτσι ώστε να βρει μια διέξοδο στο ίντερνετ.

Έχοντας και την προηγούμενη εμπειρία της, κατάφερε πάλι να ανακάμψει. Και άρχισε πάλι να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά και να έχει παρουσία στο Youtube (στο οποίο έχει 8,8 εκατ. συνδρομητές). Μάλιστα, πριν από περίπου 1 μήνα, λάνσαρε τη νέα συλλογή της με προϊόντα ομορφιάς, τα οποία είναι διαθέσιμα μέσω του site της. Χωρίς συνεργασίες με «μεγάλους» αυτή τη φορά. Όπως διαπίστωσε η ίδια, το να συνεργάζεσαι με μεγάλες εταιρίες δεν είναι πάντα εύκολο.

«Πως να αναπτυχθεί ένα προϊόν αν δεν μπορείς να ελιχθείς; Στη L’Oreal εργάζονται με βάση… το παλιό μοντέλο» λέει η Michelle Phan.

Και εξηγεί: «Στην πραγματικότητα, έχουν τόσους πολλούς υπαλλήλους να εργάζονται σε όλα τα τμήματα. Δεν υπάρχουν περιθώρια για ανοιχτό διάλογο και επικοινωνία». Η ίδια έμαθε από τα λάθη της. Έτσι τώρα πουλά τα προϊόντα της προς περίπου 15 δολάρια και όχι 75 δολάρια, όπως έκανε στη συνεργασία της με τη μεγάλη εταιρία. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτή τη φορά θα τα πάει καλύτερα. Ωστόσο, η εταιρία της αποτιμάται σε αξία στα 800 εκατ. δολάρια- κάτι που δείχνει ότι μάλλον μπορεί να σταθεί και μόνη της.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + 19 =