αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Ελληνική εταιρία που σημείωσε «εκτόξευση» πωλήσεων 21% εν μέσω Covid-19

Η Ελληνική εταιρία που σημείωσε «εκτόξευση» πωλήσεων 21% εν μέσω Covid-19

Επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις της διοίκησης του ομίλου Σαράντη σχετικά με την πορεία των πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών του ομίλου. Παρά την αναταραχή που έχει προκαλέσει στην αγορά η εξάπλωση της πανδημίας, οι πωλήσεις του ομίλου σημείωσαν άνοδο 21% και ανήλθαν στα 86,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους από 71,8 εκατ. ευρώ τη χρονιά που προηγήθηκε. Η αύξηση αυτή αφορά όλες τις κατηγορίες των προϊόντων (καλλυντικά, προϊόντα οικιακής χρήσης κ.λπ.) και περιλαμβάνει και το διάστημα που τα καταστήματα διανομής διέκοψαν τη λειτουργία τους. Οσον αφορά την Ελλάδα, οι πωλήσεις των προϊόντων του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 29,8 εκατ. ευρώ έναντι 22,6 εκατ. ευρώ πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 31,5%. Οι ξένες χώρες, που αντιπροσωπεύουν το 65,7% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων 16,1% και διαμορφώθηκαν στα 57,1 εκατ. ευρώ από 49,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του, μετά το ξέσπασμα του COVID-19 ο όμιλος εφάρμοσε προληπτικά μέτρα (εξ αποστάσεως εργασία, αναστολή επαγγελματικών και προσωπικών ταξιδιών) ενώ έχει λάβει και μέτρα για την καλύτερη διαχείριση των λειτουργικών του εξόδων. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τις θετικές επιδόσεις που παρατηρήθηκαν από τις αρχές του έτους, είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της κερδοφορίας του. Ετσι, το πρώτο τρίμηνο του 2020 τα EBITDA αυξήθηκαν σημαντικά έως και 42% και διαμορφώθηκαν στα 9,8 εκατ. ευρώ από 6,9 εκατ. ευρώ ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 11,3% από 9,6% το πρώτο τρίμηνο πέρυσι. Ισχυρή αύξηση σημειώθηκε και στα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ), τα οποία ανήλθαν στα 6,8 εκατ. ευρώ έναντι 4,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας αύξηση 58,8%.

Ο όμιλος εμφανίζεται ευνοημένος από τη ζήτηση που υπάρχει στις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησής του, όπως τα είδη οικιακής χρήσης και τα καλλυντικά ευρείας διανομής, αλλά και από το γεγονός ότι σχεδόν το 95% των πωλήσεών του πραγματοποιείται σε δίκτυα όπως τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία, τα οποία συνέχισαν να λειτουργούν και κατά το lockdown. Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος έχει λάβει άδεια για την παραγωγή αντισηπτικών και πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα διατεθούν στην αγορά τα αντισηπτικά προϊόντα σε διάφορες συσκευασίες (ατομικές, 500 ml).

Παράλληλα, δυναμικά εισέρχεται το τελευταίο διάστημα και το e-shop του ομίλου (scarletbeauty.gr), ιδέα που αναπτύχθηκε ήδη από το 2019 και περιλαμβάνει καλλυντικά επιλεκτικής διανομής. Παρά τις επιδόσεις του ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο, η διοίκηση παραμένει επιφυλακτική όσον αφορά την εξέλιξη της εξάπλωσης της COVID-19, αλλά και τον αντίκτυπο που έχει στην οικονομία και στην κατανάλωση.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + 4 =