αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Ελληνική εταιρία που πάει για ρεκόρ πωλήσεων το 2020. Παρά την πανδημία

Η Ελληνική εταιρία που πάει για ρεκόρ πωλήσεων το 2020. Παρά την πανδημία

Με +45% “έτρεξαν” οι πωλήσεις της Παπουτσάνης στο πρώτο εξάμηνο του 2020, έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος, επίδοση που εάν συνεχιστεί και στο υπόλοιπο μισό του 2020 θα σηματοδοτήσει νέο ρεκόρ πωλήσεων και κερδοφορίας για την ιστορική βιομηχανία.  

Πέρυσι η Παπουτσάνης πέτυχε αύξηση πωλήσεων και βελτίωση της κερδοφορίας της (για τέταρτη συνεχή χρονιά), με τον ενοποιημένο κύκλο εργασιών να ανέρχεται σε 30,7 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση ανέφερε πως ο συνολικός κύκλος εργασιών για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ήδη διαμορφώθηκε σε 20,9 εκατ. ευρώ. Η εκτίμηση της Beta Securities με βάση πρόσφατο report που δημοσιοποίησε (16/7), ανεβάζει τον πήχη των εσόδων στα 39,7 εκατ.ευρώ για το 2020, ενώ η μετά φόρων κερδοφορία εκτιμάται στα 2,81 εκατ.ευρώ (από 1,3 εκατ.ευρώ το 2019).

Αξιοποίησε την κρίση της πανδημίας

Όπως σημειώνει η Beta, καθώς η άνευ προηγουμένου πανδημική κρίση οδήγησε σε αχαρτογράφητες περιοχές, η διοίκηση της Παπουτσάνης αντιμετώπισε προληπτικά μια πιθανή επίπτωση στις πωλήσεις.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, επένδυσε αποτελεσματικά και έγκαιρα στην ανάπτυξη τεχνογνωσίας για την παραγωγή αντισηπτικών (με την επωνυμία Παπουτσάνης) που ήδη διανέμονται στην ελληνική αγορά σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια και κυρίως στα σουπερμάρκετ. Επιπλέον, ξεκινά και η διάθεση βιομηχανικών και private label αντισηπτικών, κυρίως για μεγάλους βιομηχανικούς πελάτες και δίκτυο αλυσίδων ξενοδοχείων. Η νέα γραμμή παραγωγής αντισηπτικών προϊόντων, αναφέρει η Beta, εμφανίζει ικανοποιητικό περιθώριο κέρδους, κάτι που θα βελτιώσει το συνολικό περιθώριο μέσα στο 2020.

Παράλληλα, η συμφωνία συνεργασίας της Παπουτσάνης με πολύ μεγάλη γερμανική εταιρεία για την παραγωγή του μεγαλύτερου μέρους των ευρωπαϊκών αναγκών σε στερεό σαπούνι εξελίσσεται κανονικά, με τις πρώτες παραγωγές να ξεκινούν το τρέχον τρίμηνο του έτους, κίνηση που θα ενισχύσει περαιτέρω τα οικονομικά μεγέθη της χρονιάς.

Ήδη οι εξαγωγές της Παπουτσάνης το πρώτο εξάμηνο του 2020 διαμορφώθηκαν στο 50% του συνολικού κύκλου εργασιών (ανήλθαν σε 10,4 εκατ. ευρώ). Το 26% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επώνυμων προϊόντων της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 10% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Με τις κινήσεις αυτές η εταιρεία καταφέρνει να καλύψει τις πολύ μεγάλες απώλειες πωλήσεων προς τη ξενοδοχειακή αγορά που σαφέστατα έχει επηρεαστεί από την πανδημία. Σύμφωνα με την εταιρεία, η πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας το πρώτο εξάμηνο συρρικνώθηκαν κατά 61% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, καθώς οι συνθήκες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν. Η μείωση ήταν πιο έντονη στην εγχώρια αγορά, αγγίζοντας το 71%, ενώ οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 44% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019. Για το συγκεκριμένη κατηγορία η Beta έχει μειώσει τις προβλέψεις της σε επίπεδο πωλήσεων στο μισό για το 2020.

Υπενθυμίζεται πως η Παπουτσάνης υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα που βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη, με στόχο στις αρχές του 2021 να έχει διπλασιαστεί η παραγωγική ικανότητα σε στερεό σαπούνι και να έχει ξεκινήσει η παραγωγή συνθετικού σαπουνιού.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six + five =