αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΗ δουλειά που θέλει να κάνει η Gen Z- Δεν είναι στο πεδίο της τεχνολογίας

Η δουλειά που θέλει να κάνει η Gen Z- Δεν είναι στο πεδίο της τεχνολογίας

Η Gen Z κάνει τα πράγματα διαφορετικά. Και μάλλον δεν ονειρεύεται να κάνει καριέρα σε μια τεχνολογική εταιρία όπως η Google ή η Amazon. Τα media και η ψυχαγωγία είναι η κορυφαία βιομηχανία στην οποία θέλει να εργαστεί η Gen Z, ξεπερνώντας την τεχνολογία, την υγειονομική περίθαλψη και την εκπαίδευση, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Samsung και της Morning Consult, την οποία παραθέτει το CNBC.

Η έκθεση, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 Αμερικανοί ηλικίας 16 έως 25 ετών, διαπίστωσε ότι η Gen Z εκτιμά τις ευέλικτες, δημιουργικές θέσεις εργασίας- και καριέρες όπου μπορούν να διατηρήσουν μια υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

«Ο τρόπος ζωής είναι μία σημαντική προϋπόθεση αυτής της έλξης», λέει η Ann Woo, head of corporate citizenship στη Samsung Electronics America. «Τα media και η ψυχαγωγία είναι μια δημιουργική βιομηχανία που προσφέρουν ευελιξία και αυτοέκφραση, δύο από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που θέλουν οι νεότεροι εργαζόμενοι σε μια δουλειά».

Η Gen Z στρέφεται όλο και περισσότερο προς τα μέσα ενημέρωσης και τις σταδιοδρομίες ψυχαγωγίας εν μέρει επειδή περισσότεροι νέοι βλέπουν το social media influencing ως μια βιώσιμη επαγγελματική πορεία.

Περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencer αν τους δοθεί η ευκαιρία, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά της Morning Consult.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα πλατφορμών όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία επιχειρηματιών που ονομάζεται «δημιουργοί», μια ομάδα που περιλαμβάνει ελεύθερους επαγγελματίες, coaches επιχειρήσεων και άλλους επαγγελματίες που αποκομίζουν έσοδα από την τεχνογνωσία τους σε αυτές τις πλατφόρμες.

Οι νέοι έχουν δει ότι μόλις αρχίσεις να παράγεις περιεχόμενο που προσελκύει ακόλουθους, μπορείς να πληρωθείς και να κάνεις μπίζνες.

Και μπορεί να τρέφουν την προσοχή τους προς το influencing και την επιχειρηματικότητα, αλλά δεν σημαίνει ότι θα παραμείνουν σε αυτές τις καριέρες για πάντα – και αυτό είναι ένας ακόμα παράγοντας της απήχησης, λέει η Woo.

Η Gen Z σχεδιάζει να αλλάξει καριέρα σε πιο γρήγορο ρυθμό από τις προηγούμενες γενιές και σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την EY, σχεδόν το 40% των Gen Zers έχει πρωινή δουλειά αλλά και κάποιο παράλληλο project, με κάποιους να στοχεύουν να γίνουν αυτοαπασχολούμενοι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + fifteen =