αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ διαφήμιση της Lidl που… εξαγρίωσε τους προμηθευτές της

Η διαφήμιση της Lidl που… εξαγρίωσε τους προμηθευτές της

Η απόφαση της Lidl να προχωρήσει σε συγκριτική διαφήμιση όχι έναντι των ανταγωνιστών της αλλά έναντι των ίδιων των προμηθευτών της έχει προκαλέσει την έντονη δυσαρέσκεια των τελευταίων.

Προμηθευτές αλλά και νομικοί που μίλησαν στο Euro2day.gr κάνουν λόγο για αθέμιτη απόσπαση πελατείας και αθέμιτη συγκριτική διαφήμιση προϊόντων, ενώ επιφυλάσσονται, κάποιοι εξ αυτών, ακόμη και για προσφυγή τους στα αρμόδια όργανα.

Πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ των δύο πλευρών έχει σταθεί η προωθητική ενέργεια «Δική σου η επιλογή», που «τρέχει» η αλυσίδα Lidl το τελευταίο διάστημα. Μέσω της συγκεκριμένης ενέργειας, η αλυσίδα συγκρίνει δύο προϊόντα που πωλεί μέσω του δικτύου της. Το ένα είναι επώνυμο προϊόν γνωστό στους καταναλωτές και το άλλο το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας, δηλαδή το δικό της, που διαθέτει μέσω των καταστημάτων της.

Στο διαφημιστικό, τα δύο προϊόντα έχουν τοποθετηθεί δίπλα δίπλα, για να υπάρχει η έννοια της σύγκρισης αλλά και ταύτισης όπως υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι, για να πριμοδοτηθεί το ανώνυμο προϊόν όπως λένε. Σύμφωνα με τους ίδιους, η Lidl μέσω αυτή της ενέργειας, το βάρος της οποίας έχει πέσει στη σύγκριση της τιμής, προσπαθεί να ταυτίσει πλήρως στα μάτια του καταναλωτή τα δύο προϊόντα, προκειμένου η μόνη διαφορά να είναι η τιμή, που σε κάποια προϊόντα φθάνει το 50%.

Το Euro2day.gr επικοινώνησε με την αλυσίδα Lidl για σχόλιο. Στα ερωτήματα που της θέσαμε: αν η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, αν είναι εις γνώση της αντιδράσεις από τους προμηθευτές της και αν αποφάσισε να ρίξει περισσότερο βάρος στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL), δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής κάποια αντίδραση.

Σύμφωνα πάντως με γνώστες της αγοράς, η αλυσίδα επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, επιστρέφοντας η ίδια στο βασικό της dna αυτού του hard discounter.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + 11 =