Οι Gunnar Lovelace και Nick Green είναι σήμερα ιδρυτές της Thrive Market. Ενός food e-retailer που ίδρυσαν το 2014. Αλλά, ας πάμε εκεί: στην αρχή της διαδρομής. Αφού το ξεκίνημα τους ήταν ανατρεπτικό. Οι δύο νεαροί επιχειρηματίες περάσανε 4 μήνες περιπλανώμενοι από επενδυτή σε επενδυτή στις ΗΠΑ. Κανένας δεν τους χρηματοδότησε και λάβανε πάνω από 50 απορρίψεις.
«Η venture community διαθέτει ένα σπουδαίο οικοσύστημα, αλλά επίσης ζούνε μέσα σε μια φούσκα» λέει ο Gunnar Lovelace.
Εξηγώντας μάλιστα, ότι στην περίπτωση τους, δεν βοήθησε το γεγονός ότι οι περισσότεροι επενδυτές που έλαβαν τις αποφάσεις ήταν άντρες, ενώ το project τους απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες. Οι δυο startuppers (φωτο) δεν το έβαλαν κάτω. «η απόρριψη ήταν τελικά το καλύτερο πράγμα που μας συνέβη» τονίζει ο Lovelace.
Άρχισαν να επικοινωνούν με healthy-food bloggers και celebrities, οι οποίοι θα μπορούσαν να διαδώσουν τη φήμη της Thrive Market. Προς έκπληξη τους, πολλοί από τους bloggers θέλησαν να επενδύσουν χρήματα στην πλατφόρμα, όπως διαβάζουμε στο αμερικανικό Entrepreneur. com. Σε εκείνο το σημείο, οι δύο startuppers είδαν ότι έχουν μια μεγάλη ευκαιρία: αν οι bloggers έριχναν χρήματα, θα γίνονταν αυτόματα και υποστηρικτές της πλατφόρμας. Έτσι τους πρότειναν να αποκτήσουν επιπλέον μετοχές, αν κάνουν κάποιες επιπλέον συνεργασίες μαζί τους. Για παράδειγμα να στείλουν οι bloggers ένα email στο κοινό τους, που να τους ενημερώνει για την υγιεινή διατροφή και την Thrive Market.
Το μοντέλο αυτό πέτυχε. Σήμερα η πλατφόρμα έχει πάνω από 400.000 μέλη και συνεργάζεται με 1.500 bloggers. Μάλιστα έβγαλε τα πρώτα της 10 εκατ. σε έσοδα, ακολουθώντας το συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης. «Η λύση δεν έφτανε σε εμάς, μέχρι που ήμασταν απελπισμένοι» λέει τώρα ο Lovelace.