αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ απάντηση της Dixons (Κωτσόβολος) για το πρόστιμο των 2 εκατ. ευρώ

Η απάντηση της Dixons (Κωτσόβολος) για το πρόστιμο των 2 εκατ. ευρώ

Αντίδραση είχαμε από την Dixons (αλυσίδα Κωτσόβολος) για το πρόστιμο των 2 εκατ. ευρώ που ανακοίνωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές διαφημίσεις. Σε ανακοίνωσή της δηλώνει ότι «με στόχο να προστατεύσουμε τη φήμη της εταιρείας μας, των 3.000 ανθρώπων της, καθώς και των χιλιάδων συνεργατών μας, θα προβούμε σε όλα τα μέσα προστασίας που μας δίνει η ελληνική νομοθεσία».

Αναλυτικά:

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργείου Ανάπτυξης, για πρόστιμο στην εταιρεία μας που αφορά «Παραπλανητικές εκπτώσεις» σε 22 κωδικούς προϊόντων, θα θέλαμε να ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

Στις 5/12/23, επιδόθηκε στην εταιρεία μας εντολή ελέγχου από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), που αφορούσε σε έλεγχο και πιθανή παράβαση για 74 κωδικούς προϊόντων σε σύνολο 37.350 κωδικών που εμπορεύεται η εταιρεία μας. 52 εξ αυτών αφορούσαν στην καμπάνια της εταιρείας μας στη διάρκεια της περιόδου του Black Friday 2023 και 22 κωδικούς που συμμετείχαν σε καμπάνια της εταιρείας μας το 2021.

Στην εταιρεία δόθηκε η minimum προθεσμία απάντησης των πέντε εργάσιμων ημερών, ενώ απορρίφθηκε σχετικό αίτημα παράτασης.

Σε σχέση με την καμπάνια του Black Friday και των 52 τιμών, δεν βρέθηκε καμία παράβαση.

Το 2ο κομμάτι του ελέγχου αφορούσε καμπάνια διάρκειας μίας εβδομάδας τον Ιανουάριο του 2021, η οποία ξεκίνησε στις 17/01/2021 και έληξε στις 25/01/2021. Η σελίδα που αφορούσε στη συγκεκριμένη καμπάνια κατέστη ανενεργή αμέσως μετά τη λήξη της και μη προσβάσιμη μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Κωτσόβολος. Υπάρχει ωστόσο αρχειοθετημένη ως καμπάνια στις παγκόσμιες μηχανές αναζήτησης, με μηδενική επισκεψιμότητα όπως προκύπτει από στοιχεία της Google. Αντίστοιχα, υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες ανενεργές καμπάνιες αρχειοθετημένες στα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Όλα τα παραπάνω στοιχεία προσκομίστηκαν στην υπηρεσία ελέγχου.

Τέλος, η εταιρεία μας ελέγχθηκε για την εμπορική της απόφαση κατά την περίοδο του Black Friday 2023, να δημοσιεύσει σε διάγραμμα τις χαμηλότερες τιμές όλων των προϊόντων σε προσφορά για κάθε μήνα του 2023 και παραπέμφθηκε για περαιτέρω εξέταση από την υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, ώστε να αποφανθεί αν το συγκεκριμένο διάγραμμα δημιουργεί σύγχυση στον καταναλωτή.

Στόχος μας ήταν με το συγκεκριμένο διάγραμμα τιμής, να δώσουμε τη μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια στον καταναλωτή να επιβεβαιώσει ότι οι τιμές των ειδών σε προσφορά, κατά τη διάρκεια του Black Friday 2023, ήταν οι χαμηλότερές μας για το έτος 2023, κόντρα στις πληθωριστικές πιέσεις και την άνοδο των τιμών.

Με στόχο να προστατεύσουμε τη φήμη της εταιρείας μας, των 3.000 ανθρώπων της, καθώς και των χιλιάδων συνεργατών μας, θα προβούμε σε όλα τα μέσα προστασίας που μας δίνει η ελληνική νομοθεσία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − two =