αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ «ανατομία» ενός social επιχειρηματία: Τα 4 στοιχεία που κάνουν τη διαφορά (Εικόνα)

Η «ανατομία» ενός social επιχειρηματία: Τα 4 στοιχεία που κάνουν τη διαφορά (Εικόνα)

Είναι κάτι σαν τους σούπερ ήρωες. Oι social επιχειρηματίες, έχουν ως στόχο να κάνουν καλύτερη την ζωή των ανθρώπων και την λειτουργία των εκάστοτε κοινωνιών. Εντάξει, σίγουρα θέλουν η επιχείρηση τους να είναι κερδοφόρα και να υπάρχουν έσοδα. Ωστόσο, δεν είναι αυτός ο βασικός παράγοντας με τον οποίο λαμβάνουν τις αποφάσεις τους.

Πως ακριβώς όμως κινείται ένας social επιχειρηματίας; Το IESE Business School, παρουσιάζει την «ανατομία» ενός τέτοιου ανθρώπου, μέσα από μια εικόνα. Έχει 4 βασικά στοιχεία. Καταρχήν μπορεί πάντα να «βλέπει» μπροστά, σε ότι αφορά την οικονομία. Και να «βλέπει» τα δεδομένα με τον δικό του διαφορετικό τρόπο.

Έχει πάντα τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους στο επίκεντρο. Έχει το θάρρος να παίρνει δύσκολες αποφάσεις. Τέλος, μπορεί να κινείται γρήγορα, να προσαρμόζεται και να δημιουργεί νέες ευκαιρίες συνεχώς.

http://blog.iese.edu/ethics/files/2014/05/anatomy-social-entreprenuer-x1000.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × five =