αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ αμερικανική startup Drizly εξελίχτηκε σε marketplace και αμέσως «σήκωσε» 2 εκατ. δολάρια

Η αμερικανική startup Drizly εξελίχτηκε σε marketplace και αμέσως «σήκωσε» 2 εκατ. δολάρια

Μια στρατηγική κίνηση που φαίνεται ότι της βγαίνει σε καλό έκανε η Drizly. H αμερικανική εφαρμογή με έδρα τη Βοστόνη, ήταν γνωστή σαν μια delivery app για αλκοολούχα ποτέ. Τώρα μετεξελίχτηκε σε ένα marktplace, το οποίο «συνδέει» τα καταστήματα που πουλούν λικέρ και άλλα ποτά, με τους καταναλωτές.

Το αποτέλεσμα; Όπως μεταδίδει το TechCrunch, η πλατφόρμα «σήκωσε» άμεσα 2 εκατ. δολάρια επιπλέον, σε χρηματοδότηση. Αφού οι επενδυτές στηρίζουν πλήρως την νέα στρατηγική της κίνηση. Η εφαρμογή, ουσιαστικά σου δείχνει μπύρες, κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά γενικότερα, σε διαφορετικές τιμές. Έτσι όπως αυτά πωλούνται σε διάφορα μαγαζιά. Μάλιστα, κάθε ένα από τα προϊόντα, έχεις επίσης διαφορετικές επιλογές, σε ότι αφορά την παράδοση. Σημειώνεται, ότι μέχρι σήμερα η Drizly έχει λάβει συνολικά 35 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις.

Όπως δήλωσε ο co-founder και CEO, Nick Rellas (φωτο), η εταιρία θα χρησιμοποιήσει τα νέα κεφάλαια για να αναπτύξει νέες λειτουργίες και να επεκταθεί σε νέες αγορές των ΗΠΑ.

Στο It’s Possible πρόσφατα μιλάγαμε σε άρθρο, για το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον και τα σημαντικά χρηματικά ποσά που επενδύονται σε ιντερνετικά marketplaces, στις ΗΠΑ και σε άλλες προηγμένες χώρες. Με εταιρίες κολοσσούς να συμμετέχουν σε τέτοιες κινήσεις, όπως για παράδειγμα η Alibaba.

Αντίθετα στην Ελλάδα, το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μάλλον μια «χλιαρότητα» σε ότι αφορά τις επενδύσεις που γίνονται σε startups- marketplaces. Μένει να δούμε βέβαια αν αυτό το σκηνικό θα αλλάξει στο προσεχές μέλλον. Και οι όποιοι Έλληνες επενδυτές υπάρχουν, θα δουν με καλύτερο μάτι τέτοιου είδους startups.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 5 =