αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ακεραιότητα είναι ένα κομβικό στοιχείο για τους leaders. Εδώ είναι οι 2 σημαντικοί λόγοι

Η ακεραιότητα είναι ένα κομβικό στοιχείο για τους leaders. Εδώ είναι οι 2 σημαντικοί λόγοι

Όταν πριν μερικές ημέρες, με αφορμή τη συμπλήρωση 1 χρόνου λειτουργίας του It’s Possible, γράφαμε ένα άρθρο με κάποια βασικά συμπεράσματα για το πως κινήθηκε μέχρι τώρα το site και πως θα κινηθεί στο άμεσο μέλλον, κάναμε μια σημείωση, που ίσως δεν την πρόσεξαν όλοι:

«Στόχος είναι μέσα στον επόμενο 1 χρόνο, η επισκεψιμότητα του It’s Possible να πολλαπλασιαστεί. Το ακόμα πιο σημαντικό όμως, είναι να μην «αλλοιωθεί» μέσα σε όλη αυτή τη διαδρομή».

Είναι σημαντικό να μην αλλοιώνεσαι μέσα στη διαδρομή. Αρκετά διλήμματα και πιέσεις θα εμφανιστούν. Δεν είναι πάντα εύκολο να κινηθείς στον δρόμο που έχεις επιλέξει εξ αρχής. Ότι και να λέμε όμως, σημαντικό να μείνεις ακέραιος. Τώρα, «πέσαμε» πάνω σε ένα νέο άρθρο του αμερικανικού inc.com. Που μιλά για αυτό ακριβώς το πράγμα. Εξηγεί, ότι η ακεραιότητα είναι ένα κομβικό στοιχείο που πρέπει να διαθέτει ένας leader.

Οι αποφάσεις που λαμβάνουμε, καθορίζουν το ποιοι είμαστε και τι πιστεύουμε. Όταν βρεθείς μπροστά σε ένα δύσκολο σταυροδρόμι, έχει την επιλογή να περάσεις την «γραμμή» ή να παραμείνεις ακέραιος σε αυτά που πιστεύεις. Και είναι μάλλον δεδομένο, ότι αν περάσεις στην… άλλη πλευρά, μετά δεν υπάρχει επιστροφή.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι leaders και οι επιχειρηματίες, πρέπει να διαθέτουν ακεραιότητα. Δύο λόγοι όμως είναι αυτοί που μπορούν ίσως να κάνουν τη διαφορά.

1# Είσαι συμφιλιωμένος με τις αποφάσεις σου

Το να εργάζεσαι και να κινείσαι επιχειρηματικά με ακεραιότητα, σημαίνει ότι δεν αμφισβητείς τον εαυτό σου. Και οι άλλοι δεν αμφισβητούν τα κίνητρα σου. Κινείσαι σύμφωνα με το τι πιστεύεις εσύ ότι είναι σωστό και ηθικό. Είσαι συμφιλιωμένος με τις αποφάσεις σου. Αποβάλεις το περιττό άγχος, για το αν πρέπει να κινηθείς σε μη ηθικά μονοπάτια. Επιπλέον, δεν έχεις τίποτα να κρύψεις. Όλοι βλέπουν τις επιλογές σου και να κίνητρα πίσω από αυτές.

2# Αποκτάς επιρροή και οι άλλοι σε εμπιστεύονται

Δεδομένου ότι η ακεραιότητα αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της ηθικής ηγεσίας, οι εταιρείες, οι πελάτες, οι followers και οι κοινότητες στρέφονται προς εσάς, επειδή γνωρίζουν ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν. Είναι ένας απλός τύπος: η ακεραιότητα δημιουργεί εμπιστοσύνη, η εμπιστοσύνη δημιουργεί επιρροή, η επιρροή προκαλεί εμπιστοσύνη.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − six =