αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ έλευση των Burger King, και πως εξελίσσεται η «μάχη του μπέργκερ» στην ελληνική αγορά

Η έλευση των Burger King, και πως εξελίσσεται η «μάχη του μπέργκερ» στην ελληνική αγορά

Ανακατατάξεις αναμένονται στην ελληνική αγορά των μπέρκερ. Goody’s Βurger House αλλά και Mc Donald’s είναι αυτές που κρατούν τα ηνία στην αγορά με τις υπόλοιπες αλυσίδες Simply Burger και T.G.I. FRIDAY’S να έχουν μικρότερα μερίδια αγοράς λόγω του μικρότερου  δικτύου τους.

Αν και η έλευση των Burger Κing στην Ελλάδα, η οποία τελικά δεν ήταν η αναμενόμενη, αφού μέρι τώρα έχει περιοριστεί μόνο στα αεροδρόμια της Ρόδου και του Ελευθέριου Βενιζέλου, δεν προβλημάτισε ιδιαίτερα τους παίκτες της αγοράς, εντούτοις υπάρχει ανησυχία για το αν επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας προβλέπει επέκταση της και σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας πέραν των αεροδρομίων.

Πάντως τόσο τα Goody’s Βurger House όσο και Mc Donalds επεκτείνουν το δικτυο τους και ενισχύουν την παρουσία τους σε πόλεις που δεν είχαν παρουσία ή σε στρατηγικά τοποθετημένα σημεία.

Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου, το 2017 συνεχίστηκε η δυναμική ανάπτυξη του νέου concept Goody’s Burger House σε όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 9 νέα ή ανακαινισμένα σημεία σε Αττική και λοιπή Ελλάδα, εκ των οποίων 3 εταιρικά καταστήματα και 6 καταστήματα franchise.

Goody's Burger House

Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 5 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημαGoody’s Burger House στο Κόσσοβο και ο Όμιλος προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με το σήμα Goody’s Burger House.

Στην εφαρμογή ενός πιλοτικού μοντέλου προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πελάτες της προχώρησε πρόσφατα η Goody’s.

H αλυσίδα έχει προσλάβει σερβιτόρους για το κατάστημα Goody’s Burger House το οποίο βρίσκεται όπισθεν του ξενοδοχείου Χίλτον.

Το εν λόγω κατάστημα ανήκει στο ιδιόκτητο δίκτυο της αλυσίδας και σύμφωνα με πηγές της εταιρείας είναι στο πρώτο που έχουν τοποθετηθεί σερβιτόροι.

Τα πρώτα μηνύματα από την εφαρμογή του πιλοτικού αυτού προγράμματος είναι ενθαρρυντικά και δεν αποκλείεται να εφαρμοστεί και σε άλλα καταστήματα του δικτύου της Goody’s, όπου κριθεί ότι οι συνθήκες ευνοούν μία τέτοια αλλαγή.

H πρόσληψη σερβιτόρων δεν είναι η μόνη καινοτομία της αλυσίδας ταχείας εστίασης.

Πρωτοποριακές εφαρμογές έχει εγκαταστήσει και στο νέο κατάστημα Goody’s Burger House, στο Σύνταγμα, που στεγάζεται σε ένα από τα ιστορικά κτίρια στο κέντρο της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Όθωνος και Φιλελλήνων.

Ειδικότερα στο εν λόγω κατάστημα εκτός του παραδοσιακού μοντέλου εξυπηρέτησης, έχει ενταχθεί δυναμικά η δυνατότητα ψηφιακής παραγγελίας μέσω τριών σημείων (digital kiosks) και δύο ψηφιακών τραπεζιών, όπου ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει από το μενού, να ολοκληρώσει την παραγγελία του, να πληρώσει ηλεκτρονικά και να ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα για την παραλαβή, χωρίς να χρειαστεί να αναμένει στην σειρά αναμονής των ταμείων εξυπηρέτησης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι επιπλέον πρωτοποριακά concept θα δοκιμαστούν και σε άλλα καταστήματα της αλυσίδας.

Mc Donald’s

Όταν πριν από περίπου 25 χρόνια η Mc Donald’s ήρθε στην Ελλάδα, πολλοί έσπευσαν να μιλήσουν για λουκέτο του έτερου ανταγωνιστή της, της ελληνικής αλυσίδας Goody’s.

Λίγο καιρό όμως μετά, όταν καταλάγιασε ο θόρυβος που είχε δημιουργηθεί για την έλευση του παγκόσμιου ηγέτη της μαζικής εστίασης, αποδείχτηκε ότι τα πράγματα δεν ήταν έτσι.

Mac Donald's

Η πορεία της διεθνούς αλυσίδας ήταν απογοητευτική. Τα Mac Donald’s λίγο έλλειψε να βάλουν λουκέτο, το δίκτυο της περιορίστηκε στα 19 καταστήματα, ενώ έφτασε να έχει συσσωρευμένες ζημιές πάνω από 80 εκατ. ευρώ.

Η σανίδα σωτηρίας δόθηκε από την μαλτέζικων συμφερόντων Premier Capital όταν εξαγόρασε την αλυσίδα το 2011 και κλήθηκε να ανατρέψει την καθοδική της πορεία.

To 2017 η Premier Capital plc, licencee της McDonald’s σε έξι ευρωπαϊκές αγορές (μεταξύ αυτών και η χώρα μας) κατέγραψε στην Ελλάδα τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων (16%).

Μέσα στη χρονιά, η Premier Capital συνέχισε να αναπτύσσει το δίκτυό της με τη δημιουργία συνολικά επτά εστιατορίων, ένα στην Ελλάδα, δύο στη Λιθουανία και τέσσερα στη Ρουμανία, ενώ ανακαινίστηκαν πέντε εστιατόρια στη Ρουμανία.

Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει 10 νέα καταστήματα , εκ των οποίων τα τρία στην Ελλάδα (θα προστεθούν στα 23 καταστήματα που ήδη υπάρχουν), ενώ το σύνολο της επένδυσης για τη χώρα μας ανέρχεται στα 4,5 εκατ. ευρώ.

Simply Burgers

Ξεκίνησε την λειτουργία της τον Φεβρουάριο του 2009. Η αλυσίδα Simply Burgers έχει αυτή τη στιγμή 10 καταστήματα, όλα στην Αττική (μεταξύ άλλων σε Χαλάνδρι, Νέα Ιωνία, Περιστέρι,  Καλλιθέα, Μαρούσι, Κηφισιά, Αχαρνές, Αθήνα).

Simply Burgers

Τα Simply Burgers ιδρύθηκαν από δύο αδέλφια, τον Άρη και τον Μπράιαν Κάρεϋ, οι οποίοι άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στη Νέα Ερυθραία. Το 2008,  τα Simply Burgers απέσπασαν το Βραβείο «Στέλιος Χατζηιωάννου: Το Επιχειρηματικό Ξεκίνημα της χρονιάς», στο πλαίσιο της διοργάνωσης του θεσμού «Κούρος».

Στα χρόνια πάντως που ακολούθησαν υπήρξαν αλλαγές όσον αφορά το δίκτυο αλλά και στο management, μετά την αποχώρηση του ενός αδερφού και εκ των ιδρυτών, Μπράϊαν Κάρεϋ. Aπό τον Οκτώβριο του 2012 μέχρι και σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Άρης Κάρεϋ.

T.G.I. FRIDAY’S

Το πρώτο κατάστημα T.G.I. Friday’s λειτούργησε στη γωνία των First Avenue και 63rd Street, στη Νέα Υόρκη το 1965. Η αλυσίδα ήρθε στην Ελλάδα το 1997, όταν και άνοιξε το πρώτο κατάστημα T.G.I. Friday’s στη χώρα μας, στην πλατεία Κεφαλαρίου Κηφισιάς.

T.G.I. FRIDAY’S

Αυτή τη στιγμή ο όμιλος T.G.I. Friday’s στην Ελλάδα διαθέτει 7 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Κηφισιά, Γλυφάδα, Αμπελόκηποι, ι, Μαρίνα Φλοίσβου, Άγιος Δημήτριος, Πυλαία και Αριστοτέλους).

Πηγή: Insider.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 + twelve =