07/12/24

Η άλλη πλευρά: Ένας businessman παραθέτει το μεγάλο πλεονέκτημα όταν ξεκινάς μια επιχείρηση σε μεγαλύτερη ηλικία

Στην σύγχρονη επιχειρηματικότητα, βλέπουμε ότι οι περισσότεροι ιδρυτές των μεγάλων brands είναι νεαρής ηλικίας. Έχει εκλείψει η άποψη που επικρατούσε παλαιότερα και έλεγε ότι ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι… άνω των 50 ετών. Τώρα όλα γίνονται γρήγορα. Με φρέσκες ιδέες, ενέργεια και καινοτομία.

Ίσως, το πιο mainstream παράδειγμα είναι ο Mark Zuckerberg. Ο οποίος σε ηλικία μόλις 19 ετών δημιούργησε το Facebook. Χωρίς να έχει καν κάποια προηγούμενη επιχειρηματική εμπειρία. Σήμερα, στα 32 του (εντάξει, πάλι νέος είναι), συγκαταλέγεται στους πιο πλούσιους ανθρώπους του πλανήτη.

Υπάρχει όμως και η άλλη άποψη, που αξίζει να αναφέρουμε. Αυτήν παραθέτει ο συνιδρυτής της εταιρίας Pedego, η οποία φτιάχνει ηλεκτρικά ποδήλατα. Όπως λέει ο Don DiCostanzo μιλώντας το inc.com, όσο πιο μεγάλος ξεκινήσεις μια επιχείρηση, τόσο το καλύτερο. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η εμπειρία.

«Έχεις όλη την εμπειρία που έχεις αποκομίσει στη ζωή σου. Στην περίπτωση μου, είχα δουλέψει σε μεγάλες εταιρίες και έμαθα πολλά σημαντικά πράγματα, τα οποία τα χρησιμοποίησα» λέει ο ίδιος.

Ενώ συμβουλεύει τους νέους πρώτα να εργαστούν, να μάθουν πράγματα και μετά να ιδρύσουν την επιχείρηση τους. Όπως αναφέρει ο DiCostanzo, γνωρίζει επιχειρηματίες που είναι 20,30 ή 40 ετών. Αλλά θεωρεί ότι οι πιο ώριμοι επιχειρηματίες, τα πάνε καλύτερα. «Νομίζω ότι στατιστικά, όσο μεγαλύτερος είσαι, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να πετύχεις» καταλήγει.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

fifteen − eight =