αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕσύ πότε θυμάσαι τον πελάτη σου; Ένα άρθρο ίσως σε κάνει να αλλάξεις τακτική

Εσύ πότε θυμάσαι τον πελάτη σου; Ένα άρθρο ίσως σε κάνει να αλλάξεις τακτική

Αν έχεις ξεκινήσει την δική σου επιχείρηση, την δική σου startup ή είσαι freelancer, έχεις ήδη έρθει σε επαφή με αρκετούς πελάτες. Με στόχο φυσικά να κάνεις πωλήσεις και άρα να έχεις έσοδα.

Αλλά κάπου εδώ έρχεται ένα ερώτημα: πότε θυμόμαστε τον πελάτη μας; Μόνο όταν θέλουμε να του πουλήσουμε; Μάλλον κοντόφθαλμη τακτική!

Αυτό σημειώνει σε άρθρο του στο pelatopatheia.gr, ο Σταμάτης Παππάς, έμπειρο στέλεχος επιχειρήσεων σε Ελλάδα και ΗΠΑ. «Ο πελάτης θέλει να ξέρει και να βλέπει ότι νοιαζόμαστε γι’ αυτόν. Και αυτό να είναι η πραγματικότητα. Κανείς δε θέλει να τον προσεγγίζουν για την τσέπη και το πορτοφόλι του. Από την άλλη μεριά, σίγουρα όλοι θέλουμε να πουλήσουμε. Γι’ αυτό εξάλλου υπάρχουν οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες. Όμως, τόσο στο παρελθόν, όσο και ακόμη περισσότερο σήμερα, το προσωπικό ενδιαφέρον και η φροντίδα του πελάτη αποτελούν την αιχμή του δόρατος των επιτυχημένων επιχειρήσεων» σημειώνεται στο άρθρο.

Αν λοιπόν δεν το κάνετε ακόμα θα ήταν καλό να σχεδιάσετε μια τέτοια στρατηγική. Να αρχίσετε να μιλάτε με τους πελάτες σας. Να μιλάτε μαζί τους όχι μόνο για να τους ενημερώσετε. Αντιστρόφως να ενημερώνεστε εσείς από αυτούς. Να διερευνάτε και να μαθαίνετε την άποψή τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγόρασαν από εσάς.

Να εμβαθύνετε ιδιαίτερα στα προβλήματα που πιθανόν αντιμετωπίζουν από αυτά που τους προσφέρατε. Να χαίρεστε αν όλα πάνε καλά. Αλλά να ενεργοποιήστε με αμεσότητα για τη λύση των προβλημάτων εφόσον υπάρχουν τέτοια. Και αφού επιληφθείτε, να ξαναρωτήσετε τον πελάτη σας κατά πόσον η λύση που δώσατε τον ικανοποίησε.

«Να μην κοιμάστε αν ο πελάτης σας έχει πρόβλημα! Μέχρι να το λύσετε. Οριστικά. Να έχετε πάθος με αυτό που κάνετε. Να έχετε πάθος για τον πελάτη σας. Ίσως, είναι το μόνο θετικό πάθος που μπορείτε να έχετε!», καταλήγει το άρθρο.

Συμφωνείτε;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =