αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕρευνητές κατέληξαν στον καλύτερο τρόπο για να διαχειριστείς μια απόρριψη (όχι, δεν πρέπει να την αγνοείς)

Ερευνητές κατέληξαν στον καλύτερο τρόπο για να διαχειριστείς μια απόρριψη (όχι, δεν πρέπει να την αγνοείς)

Μήπως δεν κυνηγάς τους στόχους και τα όνειρά σου γιατί φοβάσαι ότι θα αποτύχεις; Ο φόβος μίας αποτυχίας ή μίας απόρριψης σε κάνει να διστάζεις μπροστά σε οποιαδήποτε αλλαγή; Αν αναρωτιέσαι πώς μπορείς να ξεπεράσεις μία απόρριψη, η επιστήμη σου έχει την απάντηση.

Τι λένε οι επιστήμονες

Ερευνητές από τα Northeastern University και George Mason University δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους αναφορικά με την απόρριψη και τον τρόπο που μπορεί κάποιος να την διαχειριστεί.

Σε αντίθεση λοιπόν με ότι σε συμβουλεύουν οι περισσότεροι να κάνεις όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με μια απόρριψη, δηλαδή να την αγνοήσεις και να συνεχίσεις την ζωή σου, οι επιστήμονες σου προτείνουν να κάνεις ακριβώς το αντίθετο. Αντί να αγνοείς τα συναισθήματά σου και να συνεχίζεις, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα επεξεργαστείς γιατί μόνο έτσι θα μπορέσεις να τα διαχειριστείς και να τα αντιμετωπίσεις. Αν δεν το κάνεις, κάποια στιγμή θα βγουν στην επιφάνεια.

Ανάλυσέ το!

Οι επιστήμονες λοιπόν υποστηρίζουν ότι το πρώτο βήμα είναι να κατονομάσεις τα αρνητικά συναισθήματα που νιώθεις. Αυτό θα σε βοηθήσει να τα διαφοροποιήσεις. Ονομάζουν μάλιστα αυτή την ικανότητα συναισθηματική ανάλυση, υποστηρίζοντας ότι όσο πιο συγκεκριμένος είσαι, τόσο μεγαλύτερο έλεγχο έχεις. Αντί λοιπόν να λες ότι δεν νιώθεις καλά ή ότι είσαι θυμωμένος, προσπάθησε να βρεις την αιτία αυτού του συναισθήματος. Ένας τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις ακόμα πιο συγκεκριμένες λέξεις όπως για παράδειγμα μπερδεμένος ή απογοητευμένος. Αν δεν μπορείς να διαχωρίσεις τα συναισθήματά σου, μην απογοητεύεσαι. Θα μάθεις να το κάνεις με τον καιρό αρκεί να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου και να του δίνεις χρόνο.

Οι ερευνητές προτείνουν 3 βήματα που θα σε βοηθήσουν να αναγνωρίσεις και να διαχειριστείς τα αρνητικά συναισθήματα, ώστε να μπορείς να αντιδράς πιο ψύχραιμα, να διατηρείς τον έλεγχο κάθε κατάστασης και φυσικά να μην την αφήνεις να σε καταβάλει.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βιώσεις μία απόρριψη ή ένα οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα κάνε τα εξής:

1.Προσδιόρισε το είδος της απόρριψης. Δες δηλαδή από πού προέρχεται. Από έναν πελάτη; Έναν επενδυτή; Έναν συνάδελφο ή έναν δικό σου άνθρωπο;

2.Στη συνέχεια προσπάθησε να καταλάβεις αν η απόρριψη αφορά εσένα τον ίδιο, μία ιδέα σου ή ένα μήνυμα που προσπαθείς να περάσεις.

3.Στη συνέχεια αφού έχεις προσδιορίσει όλα τα παραπάνω επιλέξε με ψυχραιμία τον τρόπο που θα αντιδράσεις.

Πηγή: Thrive Global Greece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − fourteen =