αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά χαρακτηριστικά που έχουν οι άνθρωποι που «τραβούν» τον σεβασμό των άλλων

Επτά χαρακτηριστικά που έχουν οι άνθρωποι που «τραβούν» τον σεβασμό των άλλων

Ο σεβασμός είναι κάτι που δεν έρχεται αυτόματα. Πρέπει να κερδηθεί. Όταν βρίσκεστε σε ηγετική θέση, είναι επιτακτική ανάγκη τα άτομα με τα οποία συνεργάζεστε να σας σέβονται. Μπορεί να σέβονται τις εργασιακές σας συνήθειες, την ευφυΐα σας ή την ικανότητά σας να κλείσετε μια συμφωνία. Ωστόσο, υπάρχει κάτι περισσότερο από αυτό: Εάν μπορείτε να κερδίσετε τον σεβασμό τους ως άτομο, τότε πραγματικά έχετε κερδίσει το παιχνίδι.

Εδώ είναι 7 χαρακτηριστικά που έχουν οι άνθρωποι που «τραβούν» τον σεβασμό των άλλων, όπως τα παραθέτει το αμερικανικό Entrepreneur.com. Και μπορείς να τα «αντιγράψεις».

1. Να είστε ευγενικοί

Να είστε πάντα ευγενικοί με όλους όσους συναντάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, από τα μέλη της οικογένειάς σας μέχρι τους συναδέλφους σας, μέχρι το άτομο που ταμείο στο σούπερ μάρκετ. Δώστε στους άλλους τον ίδιο σεβασμό που θα θέλατε να έχετε για εσάς. Αναζητήστε ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να δείξετε ευγένεια. Ανοίξτε την πόρτα στο καφέ για το άτομο από πίσω σας ή αφήστε το άτομο με ένα αντικείμενο να πάει μπροστά σας στο σούπερ μάρκετ. Πείτε’ παρακαλώ’ και ‘ευχαριστώ’ όποτε είναι δυνατόν.

2. Ενεργήστε με σεβασμό

Εξαλείψτε συμπεριφορές ασέβειας όπως το να διακόπτετε ή να μιλάτε αρνητικά για κάποιον. Αυτές οι ενέργειες όχι μόνο δεν σέβονται το άτομο με το οποίο αλληλεπιδράτε, αλλά αποτρέπουν περαιτέρω αλληλεπίδραση ή επίλυση ζητημάτων και δημιουργούν μια αντιπάθεια που μπορεί να γίνει μόνιμη. Αντίθετα, καλλιεργήστε ένα περιβάλλον όπου όλοι ακούγονται με σεβασμό. Όλοι αξίζουν να ακουστούν, ακόμα κι αν δεν συμφωνείτε με τις απόψεις ενός ατόμου. Σκεφτείτε πώς θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται αν έχετε κάτι να πείτε, ειδικά εάν υπάρχει ένα σημαντικό ζήτημα.

3. Καλοί ακροατές

Η ακρόαση είναι μια ενεργητική διαδικασία, όχι μια παθητική. Σκέψου πριν μιλήσεις. Τις περισσότερες φορές στις σημερινές συζητήσεις, τα σχόλια ενός ατόμου «πυροδοτούν» σκέψεις στον ακροατή, ο οποίος στη συνέχεια φέρνει τη δική του ιστορία στο τραπέζι. Αντί να πείτε την ιστορία σας, κάντε ερωτήσεις που ενθαρρύνουν τον ομιλητή να σας πει περισσότερα. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα κολακευτούν που νοιάζεστε.

4. Να βοηθάτε

Οι άνθρωποι κερδίζουν σεβασμό με το να είναι πάντα έτοιμοι να δώσουν ένα χέρι βοήθειας ή να παρατηρήσουν μια ευκαιρία να βοηθήσουν. Αναζητήστε ευκαιρίες για να βοηθήσετε, που μπορεί να είχατε προηγουμένως αγνοήσει. Χρειάζεται βοήθεια ένας συνάδελφος σε ένα μεγάλο project; Μπορείτε να πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ μαζί για κάποιον; Προσπαθήστε να είστε χρήσιμοι πολλές φορές την ημέρα.

5. Ασε τις δικαιολογίες

Η ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας, λέει μια σοφή φράση. Δεν υπάρχει λόγος για δικαιολογίες. Είστε υπεύθοινοι για τις πράξεις σας. Για παράδειγμα, αν αργείτε συνεχώς, μην βρίσκεστε χαζές δικαιολογίες. Αναλάβετε την ευθύνη για τα λάθη σας και αντί να μένετε σε αυτά, αναζητήστε ευκαιρίες για να τα ξεπεράσετε και να τα καταφέρετε καλύτερα την επόμενη φορά. Αντί να εστιάσετε στα ελαττώματά σας, ρωτήστε: “Πώς μπορώ να διορθώσω τη συμπεριφορά ή την κατάστασή μου;”.

6. Αφήστε τον θυμό να φύγει

Το να κρατάς θυμό ή μνησικακία δεν βλάπτει κανέναν εκτός από τον εαυτό σου. Εάν εκνευρίζεστε, επιτρέψτε στον εαυτό σας να βγει στιγμιαία, μετά προχωρήστε και είτε διορθώστε την κατάσταση είτε αφήστε την πίσω σας. Δώστε στον εαυτό σας και στους άλλους ένα διάλειμμα. Και πήγαινε παρακάτω.

7. Να είσαι πρόθυμος να αλλάξεις

Συνειδητοποιήστε ότι η διαδικασία της εξέλιξης περιλαμβάνει την αλλαγή. Κάντε μια προσπάθεια να αναπτυχθείτε ως άτομο. Μάθετε νέες δεξιότητες, δοκιμάστε νέες δραστηριότητες και ιδιαίτερα επανεξετάστε τις συμπεριφορές και τις απόψεις σας. Και μην ξεχάσετε να συγχαρείτε τον εαυτό σας για την πρόοδο που κάνετε για να γίνετε καλύτερος άνθρωπος.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 5 =