Επιστροφή στην κερδοφορία για την Vivartia, μετά από 5 χρόνια. Με «βαριά» σήματα στο portfolio της, όπως Everest, La Pasteria Goody’s, Flocafe, Μπάρμπα-Στάθης, Χρυσή Ζύμη, Δέλτα, Milko, Advance, Life, Δωδώνη, Κουρέλλας και Χαλβατζής, η Vivartia υπό τη διοίκηση του Θανάση Παπανικολάου κατάφερε «σε μια χρονιά που σημαδεύτηκε από την πτώση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτών λόγω πληθωρισμού, τη στροφή σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και κατ’ επέκταση στην αύξηση της πολιτικής προσφορών για τα επώνυμα προϊόντα» να επανέλθει στον ενάρετο κύκλο κυρίως λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης και των εξαγωγών.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της Vivartia, που αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ, οι πωλήσεις από συνεχιζόμενες δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 74,9 εκατ. ευρώ ή κατά 9% και διαμορφώθηκαν σε 902,6 εκατ. έναντι 827,7 εκατ. ευρώ το 2022.
Η αύξηση αυτή προέρχεται κυρίως από την αύξηση των πωλήσεων του κλάδου εστίασης κατά 27,4 εκατ. ευρώ (όμιλος Goody’s) και λιγότερο από τους κλάδους κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών (Μπάρμπα-Στάθης), που παρουσίασαν αύξηση κατά 17,8 εκατ. ευρώ, των γαλακτοκομικών (ΔΕΛΤΑ) με αύξηση 11,6 εκατ. ευρώ και των τυροκομικών (Δωδώνη) με άνοδο κατά 18,4 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, με βασικούς άξονες την αύξηση των εξαγωγών και την τουριστική κίνηση, αυξήθηκαν σε 91,9 εκατ. ευρώ έναντι 53,4 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση 2022. Προ εφαρμογής του ΔΠΧΑ 16 τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων, Αποσβέσεων και Χρηματοοικονομικών Αποτελεσμάτων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανέρχονται σε 80,2 εκατ. ευρώ έναντι 41,4 εκατ. ευρώ το 2022.
Κερδοφόρο είναι και το αποτέλεσμα προ φόρων με 10,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 18,5 εκατ. ευρώ το 2022.
Σε ότι αφορά το καθαρό αποτέλεσμα, τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ήταν 2,98 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 21,67 εκατ. κατά το 2022.