αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕννέα κινήσεις για να διαχειριστείς μια ξαφνική επαγγελματική επιτυχία: Εξηγεί μια σύμβουλος που τα κατάφερε στα 29 της

Εννέα κινήσεις για να διαχειριστείς μια ξαφνική επαγγελματική επιτυχία: Εξηγεί μια σύμβουλος που τα κατάφερε στα 29 της

Τα κατάφερες, έφτασε στην επιτυχία. Και μάλιστα πολύ πιο γρήγορα από ότι νόμιζες. Κι όμως, αυτό το μαγικό σενάριο δεν είναι πάντα εύκολο στην διαχείριση του. «Στα 29 μου προσλήφθηκα στη δουλειά των ονείρων μου. Χρόνια σκληρής δουλειάς και σπουδών έπιασαν τόπο και ξεκίνησα να δουλεύω σε έναν νέο οργανισμό, αναλαμβάνοντας μία θέση με πολλές προκλήσεις. Είχε να κάνει με τη διεύθυνση ιατρικής σχολής, με ένα budget εκατομμυρίων και με τον συντονισμό διαφόρων ομάδων από διαφορετικά τμήματα. Ήμουνα πολύ ενθουσιασμένη, αλλά την ίδια στιγμή ένιωθα περίεργα», λέει η Yasmina Hedhli, Σύμβουλος Επαγγελματικής Εξέλιξης.

Όπως εξηγεί σε άρθρο της στην Thrive Global: «Οι συνάδελφοί μου ήταν μεγαλύτεροι σε ηλικία και εγώ είχα πάρα πολλές ευθύνες». Η ίδια παραθέτει 9 tips για να μπορέσεις να διαχειριστείς μια ξαφνική επαγγελματική επιτυχία.

1.Γιόρτασε την επιτυχία σου

Συνειδητοποίησε τι έχεις επιτύχει. Θα πρέπει να είσαι υπερήφανος για κάθε είδους προαγωγή, είτε είναι μικρή είτε μεγάλη. Γίνε εσύ ο πιο θερμός υποστηρικτής του εαυτού σου. Και κάτι ακόμα: για να μην τις ξεχνάς, σημείωσέ τες για να μπορείς να τις θυμάσαι κάθε φορά που πέφτεις ψυχολογικά.

2.Ανακάλυψε ποιος είσαι

Μάθε ποιος είσαι σαν άνθρωπος. Πώς λειτουργείς; Πώς διαχειρίζεσαι το στρες στο γραφείο; Τι σου δίνει κίνητρο; Όσο περισσότερο γνωρίσεις τον εαυτό σου, τόσο περισσότερο θα μπορέσεις να εξελιχθείς και να αναγνωρίσεις τις αδυναμίες σου, που παρεμπιπτόντως όλοι έχουμε.

3.Μείνε ο εαυτός σου

Κάθε εταιρεία είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές πολιτικές, κανόνες και διαδικασίες. Κι ενώ είναι πολύ σημαντικό να τους ακολουθείς πιστά, θα πρέπει να παραμένεις ο εαυτός σου. Μην προσπαθείς να γίνεις κάποιος άλλος. Οι γύρω σου θα το καταλάβουν.

4.Μάθε από τους γύρω σου

Μην κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι κάποιος που είναι σε χαμηλότερη θέση από εσένα ξέρει και λιγότερα από εσένα. Προσπάθησε να ανακαλύψεις, να αναγνωρίσεις και να εκτιμήσεις τα προσόντα, τις εμπειρίες και τις απόψεις των γύρω σου. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να συμβάλεις στη δημιουργία μίας εταιρικής κουλτούρας, στην οποία όλοι θα αισθάνονται ότι η αξία τους αναγνωρίζεται και στην οποία η επιπλέον γνώση είναι πρωταρχικός στόχος. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα καινούργια πράγματα μπορείς να μάθεις.

5.Να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου

Δεν μπορείς να φέρεσαι καλά στους γύρω σου, αν δεν φέρεσαι πρωτίστως καλά σε εσένα. Αφιέρωσε χρόνο και βρες τρόπους να αποφορτιστείς μετά από μία κουραστική ημέρα. Ως επικεφαλής μίας ομάδας θα πρέπει να είσαι πρότυπο για τους υπόλοιπους. Αν για παράδειγμα εσύ ο ίδιος ακολουθείς έναν όχι και τόσο υγιεινό τρόπο ζωής, είναι πιθανό το ίδιο να κάνει και η ομάδα σου.

6.Ζήτα βοήθεια

Υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι το αφεντικό έχει όλες τις απαντήσεις. Όμως δεν είναι αυτό το ζήτημα. Αν δεν ξέρεις κάτι, να είσαι ειλικρινής. Με θυμάμαι να είμαι μέχρι αργά το βράδυ στο γραφείο και να προσπαθώ να βρω τη λύση σε κάτι, ενώ θα μπορούσα να έχω παραδεχτεί στον εαυτό μου ότι δεν ξέρω πώς να το λύσω, να ζητήσω βοήθεια και να εξοικονομήσω και χρόνο και άγχος.

7.Να βλέπεις το καλό σε όλα

Αν έχεις μία άσχημη ημέρα ή κάνεις ένα λάθος, μην τα βάζεις με τον εαυτό σου. Απλά δεν το σαν ευκαιρία να μάθεις από αυτό και να προχωρήσεις παρακάτω. Να θυμάσαι ότι κάποιες φορές οι πιο δύσκολες καταστάσεις είναι αυτές που μας διδάσκουν τα σημαντικότερα. Η αισιοδοξία είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του καλού ηγέτη και όσο περισσότερο βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο, τόσο καλύτερα μπορείς να ανταπεξέλθεις σε ό,τι συμβαίνει γύρω σου.

8.Να είσαι αντικειμενικός

Μπορεί η χημεία του γραφείου να μην είναι τόσο καλή και να μην τα πηγαίνεις καλά με όλους τους συναδέλφους σου. Είναι πολύ φυσιολογικό αυτό. Πρέπει όμως να διατηρείς τους καλούς σου τρόπους και φυσικά τον επαγγελματισμό σου με όλους, ανεξάρτητα από το αν τους συμπαθείς ή όχι. Δώσε σε όλους ίσες ευκαιρίες και το σημαντικότερο να είσαι πάντα αντικειμενικός και αμερόληπτος.

9.Βρες το μέντορά σου

Ως επικεφαλής μίας ομάδας, κάποιες φορές μπορεί να αισθάνεσαι μοναξιά. Ίσως δεν έχεις μεγάλη υποστήριξη από τους ανωτέρους σου ή πολύ απλά δεν έχεις κάποιον να μοιραστείς μαζί του τις ανησυχίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζεις. Ο κατάλληλος coach θα σε βοηθήσει να βρεις τη στήριξη που ψάχνεις, να ανακαλύψεις νέες στρατηγικές για να διαχειριστείς περίεργες καταστάσεις και να βλέπεις τη μεγάλη εικόνα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − seven =