αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕμπορικός Σύλλογος Πειραιά: Ζητά e-πλατφόρμα καταγγελιών για αστοχίες με τις τράπεζες

Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά: Ζητά e-πλατφόρμα καταγγελιών για αστοχίες με τις τράπεζες

Να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα στα πρότυπα του e- Καταναλωτής, ώστε να καταγράφονται προβλήματα και αστοχίες στη συνεργασία των επιχειρήσεων με το τραπεζικό σύστημα προτείνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς.

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο σύλλογος «πολλές φορές δεχόμαστε οχλήσεις από συναδέλφους για εναρμονισμένες πρακτικές, που αποτελούν τροχοπέδη στην επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων».

Ο σύλλογος επισημαίνει ότι, συχνά «γίνεται αναφέρεται η ευρωπαϊκή πρακτική της ελάχιστης χρήσης μετρητών, που μας βρίσκει σύμφωνο . Πουθενά όμως δεν αναφέρεται η σαφέστατα μεγαλύτερη επιβάρυνση στην ελληνική επιχειρηματικότητα από την χρήση του πλαστικού χρήματος που, το μόνο που κάνει, είναι να αυξάνει κι άλλο το δικό μας κόστος λειτουργίας και τα δικά του κέρδη .

Είναι καιρός να εναρμονιστούμε με τις ευρωπαϊκές καλές πρακτικές και για το τραπεζικό σύστημα παράλληλα με αυτές για τις επιχειρήσεις».

Η παραπάνω αναφορά γίνεται, όπως επισημαίνεται, με αφορμή την προσπάθεια του οικονομικού επιτελείου της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, μέσω του περιορισμού της χρήσης μετρητών.

Πρωτοβουλίες

Όμως, συμπληρώνει ο σύλλογος, αν και η κυβέρνηση σωστά προχωρά σε παράταση προθεσμίας εγκατάστασης POS σε μια σειρά επαγγέλματα, πρέπει να προχωρήσει και σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες ώστε:

  1. Να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις των χρεώσεων στην εκκαθάριση καρτών που σήμερα στη χώρα μας είναι από τις υψηλότερες της Ευρώπης.
  2. Μείωση, έως μηδενισμός του κόστους απόκτησης και χρήσης του τερματικού μηχανήματος POS και γρήγορη προμήθειά του στις επιχειρήσεις.
  3. Δημιουργία, επιτέλους, ενός ακατάσχετου επαγγελματικού λογαριασμού συνδεδεμένου με τα μέσα ηλεκτρονικής είσπραξης που διαθέτει η επιχείρηση.
  4. Πρόβλεψη για αντικατάσταση των τερματικών παλαιάς τεχνολογίας από τις τράπεζες χωρίς έξτρα χρεώσεις.

Επιπλέον προσθέτει ότι, είναι καιρός να εναρμονιστούμε με τις ευρωπαϊκές καλές πρακτικές και για το τραπεζικό σύστημα παράλληλα με αυτές για τις επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα:

  • Οι μηδενικές διατραπεζικές χρεώσεις
  • Οι μηδενικές χρεώσεις σε εμβάσματα του εξωτερικού σε Ευρώ και
  • Τα πολύ χαμηλά έξοδα δημιουργίας φακέλου, που πληρώνονται ανάλογα με το ύψος της χρηματοδότησης, ενώ δεν υφίστανται έξοδα ανανέωσης φακέλου χρηματοδότησης.

«Πολλές φορές δεχόμαστε οχλήσεις από συναδέλφους για εναρμονισμένες πρακτικές, που αποτελούν τροχοπέδη στην επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Θα ήταν ωφέλιμο να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα στα πρότυπα του e- Καταναλωτής, ώστε να καταγράφονται προβλήματα και αστοχίες.

Το τραπεζικό σύστημα, που σήμερα υπάρχει και ευημερεί και με τη δική μας συνεισφορά, οφείλει να είναι «συμπαίκτης» στην προσπάθεια των επιχειρήσεων για ανάπτυξη, αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους και φυσικά στην προσπάθεια περιορισμού της φοροδιαφυγής και της διακίνησης μαύρου χρήματος» καταλήγει η ανακοίνωση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × one =