αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕλληνική εταιρία κατέγραψε εκτίναξη κερδών 236% μέσα στην πανδημία

Ελληνική εταιρία κατέγραψε εκτίναξη κερδών 236% μέσα στην πανδημία

Υπερτριπλασιασμό κερδών και διψήφια αύξηση του τζίρου της πέτυχε στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 η «Παπουτσάνης», καθώς οι σημαντικές απώλειες που είχε στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων, λόγω COVID-19, υπεραντισταθμίστηκαν από τις πωλήσεις απολυμαντικών και βιοκτόνων, κατηγορία στην οποία εισήλθε η εταιρεία επίσης λόγω COVID-19. Καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε επιπλέον η έναρξη μιας ακόμη συνεργασίας της ελληνικής βιομηχανίας με μεγάλη γερμανική εταιρεία.

Κύκλος εργασιών

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 38% στο εννεάμηνο του 2020 σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2019, φτάνοντας στα 30,8 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων της «Παπουτσάνης» διαμορφώθηκαν στο εννεάμηνο σε 4,6 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 243%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 236%, στα 3,5 εκατ. ευρώ. 

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 135% σε σύγκριση με το περυσινό εννεάμηνο και διαμορφώθηκαν σε 6,3 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση της εταιρείας αναμένει θετική πορεία και για το υπόλοιπο 2020, ενώ θετικές είναι οι προοπτικές και για το 2021, εκτίμηση που βασίζεται στις εξής παραμέτρους: στην πλήρη ανάπτυξη εμπορικής συνεργασίας με γερμανική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, στον διπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικότητάς της μέσω επενδύσεων που υλοποιεί, καθώς και στην έναρξη παραγωγής συνθετικού σαπουνιού. Από την άλλη, όσον αφορά τα ξενοδοχειακά προϊόντα, η εταιρεία αναμένει μερική βελτίωση των πωλήσεων το 2021, σε καμία περίπτωση όμως δεν προβλέπεται αυτές να επανέλθουν στα επίπεδα του 2019.

Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» παρουσίασε αύξηση κατά 109% το εννεάμηνο του 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Κύριος μοχλός ανάπτυξης της κατηγορίας ήταν η αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας COVID-19. Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει ήδη αναπτύξει 10 διαφορετικούς κωδικούς στην κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων.

Η κατηγορία των προϊόντων για τρίτους αναπτύχθηκε κατά 99% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019. Στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων συνέβαλε η περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού, όπως και η υλοποίηση νέας συνεργασίας για την παραγωγή σαπώνων, επίσης με γερμανική πολυεθνική εταιρεία. Στην ανάπτυξη της κατηγορίας συνέβαλε και η πώληση αντισηπτικών σε βιομηχανικούς πελάτες από την εγχώρια αγορά.

Εξωτερικό

Οι πωλήσεις σαπωνομαζών (η βασική ύλη για την παραγωγή σαπουνιού) αυξήθηκαν κατά 34%, με τις πωλήσεις να κατευθύνονται κυρίως στο εξωτερικό. Τέλος, η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε συρρίκνωση κατά 63% στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, επηρεασμένη από τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλε η πανδημία και οι οποίες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × four =