αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Εκτόξευση» στις πωλήσεις σαπουνιών αναμένει η Παπουτσάνης

«Εκτόξευση» στις πωλήσεις σαπουνιών αναμένει η Παπουτσάνης

Απώλειες από τον κλάδο των ξενοδοχειακών ειδών, οι οποίες όμως μάλλον θα υπεραντισταθμιστούν από την εκτόξευση των πωλήσεων στα σαπούνια και εν γένει στα είδη προσωπικής υγιεινής αναμένει η «Παπουτσάνης» για το 2020. Αυτές είναι οι πρώτες ενδείξεις από την επίδραση του κορωνοϊού στις πωλήσεις της, η οποία διαθέτει το μοναδικό εργοστάσιο σαπουνιών στην Ελλάδα, το οποίο δουλεύει με φουλ τις μηχανές το τελευταίο διάστημα, λόγω των αυξημένων αναγκών. Το 2019, πάντως, η εταιρεία συνέχισε την ανοδική πορεία της καταγράφοντας υψηλούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης και κερδοφορίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε το 2019 σε 30,7 εκατ. ευρώ, έναντι 24,2 εκατ. ευρώ το 2018, καταγράφοντας αύξηση 27%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε 3,8 εκατ. ευρώ από 2,9 εκατ. ευρώ το 2018, ενισχυμένα κατά 34%. Τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 22%, στο 1,3 εκατ. ευρώ το 2019 από 1,1 εκατ. ευρώ το 2018. Σημειώνεται ότι οι φόροι ύψους 508.000 ευρώ που επιβάρυναν τη χρήση αφορούν αποκλειστικά σε αναβαλλόμενο φόρο, που δεν θα καταβληθεί εντός της τρέχουσας χρήσης 2020 και άρα δεν θα επιβαρύνει ταμειακά την εταιρεία.

Καθοριστικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη της «Παπουτσάνης» διαδραμάτισαν το 2019 οι εξαγωγές, η αξία των οποίων ανήλθε σε 15 εκατ. ευρώ το 2019, ποσό που αντιστοιχεί στο 49% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας. Το 2018 οι εξαγωγές της «Παπουτσάνης» ήταν 10 εκατ. ευρώ ή 41% του συνολικού της τζίρου. Το 38% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, το 30% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 18% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και το εξωτερικό και το 14% από βιομηχανικές
πωλήσεις σαπωνομαζών.

Η πανδημία που μπήκε στη ζωή μας επηρεάζει δραστικά και το μείγμα των πωλήσεων της «Παπουτσάνης». Ετσι, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, η ζήτηση για τα επώνυμα προϊόντα της (σαπούνια, κρεμοσάπουνα κ.λπ.) έχει ενισχυθεί σημαντικά. Το ίδιο ισχύει και για τις πωλήσεις που αφορούν σε προϊόντα (σαπούνια κυρίως) που παρασκευάζει η «Παπουτσάνης» για λογαριασμό τρίτων (τόσο για εταιρείες, όπως η Unilever όσο και για αλυσίδες σούπερ μάρκετ υπό τη μορφή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας). Η αύξηση της παραγωγής σαπουνιών ενισχύει και τις πωλήσεις σαπωνομαζών.

Αντιθέτως, πτωτική πορεία ακολουθούν οι πωλήσεις ξενοδοχειακών ειδών. Οπως επισημαίνει η «Παπουτσάνης», το τελικό εύρος της επίδρασης στις πωλήσεις στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, είναι άμεσα συνυφασμένο με τη διάρκεια της κρίσης και κατ’ επέκταση την εξέλιξη του τουρισμού τη χρονιά που διανύουμε. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών ειδών στο εξωτερικό, η επίδραση του κορωνοϊού αναμένεται να είναι μικρότερη.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 11 =