Ανακοίνωση έβγαλε η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ), καυτηριάζοντας τις πρακτικές της αλυσίδας Μασούτης. «Με ένα νέο προωθητικό τρόπο η εταιρεία «Διαμαντής Μασούτης Α.Ε», εκμεταλλευόμενη την ανάγκη των χιλιάδων γονέων που αναζητούν τα οικονομικότερα σχολικά είδη για τα παιδιά τους, ανακοίνωσε προς το καταναλωτικό κοινό πως το κόστος του σχολικού καλαθιού που διαθέτει από σήμερα (2024) είναι κατά πολύ μειωμένο σε σύγκριση με το περσινό (2023).
Ο συγκεκριμένος έμπορος όμως ξεχνά ότι οι καταναλωτές δεν είναι μόνοι. Εκπροσωπούνται από συλλογικά όργανα όπως η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ που δυστυχώς για αυτούς δεν κολυμπάει σε θολά νερά.
Ενημερώνουμε λοιπόν το καταναλωτικό κοινό πως για τη σύγκριση την οποία προωθεί η εν λόγω εταιρεία (καλάθι μαθητή 2023-2024) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ χρησιμοποιηθεί όμοια προϊόντα. Απεναντίας αναφέρονται διαφορετικά σχολικά είδη για να παρουσιαστεί μία εικονική μείωση κόστους με προφανή σκοπό να προσελκύσουν μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό και να αυξήσουν τα κέρδη τους» αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση. Μάλιστα παρουσιάζονται και συγκεκριμένα παραδείγματα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση
«Νέους τρόπους παραπλάνησης εφεύρουν καθημερινά προμηθευτές που δεν έχουν ίχνος ενσυναίσθησης προς το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελληνικών νοικοκυριών -των οικονομικά ευάλωτων – λόγω της ακρίβειας που επικρατεί στη χώρα μας.
Με ένα νέο προωθητικό τρόπο η εταιρεία «Διαμαντής Μασούτης Α.Ε», εκμεταλλευόμενη την ανάγκη των χιλιάδων γονέων που αναζητούν τα οικονομικότερα σχολικά είδη για τα παιδιά τους, ανακοίνωσε προς το καταναλωτικό κοινό πως το κόστος του σχολικού καλαθιού που διαθέτει από σήμερα (2024) είναι κατά πολύ μειωμένο σε σύγκριση με το περσινό (2023).
Ο συγκεκριμένος έμπορος όμως ξεχνά ότι οι καταναλωτές δεν είναι μόνοι. Εκπροσωπούνται από συλλογικά όργανα όπως η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ που δυστυχώς για αυτούς δεν κολυμπάει σε θολά νερά.
Ενημερώνουμε λοιπόν το καταναλωτικό κοινό πως για τη σύγκριση την οποία προωθεί η εν λόγω εταιρεία (καλάθι μαθητή 2023-2024) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ χρησιμοποιηθεί όμοια προϊόντα. Απεναντίας αναφέρονται διαφορετικά σχολικά είδη για να παρουσιαστεί μία εικονική μείωση κόστους με προφανή σκοπό να προσελκύσουν μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό και να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Για παράδειγμα,
- το καλάθι του μαθητή του 2023 περιείχε στυλό στην τιμή των 0,14€/τεμάχιο ενώ φέτος το ίδιο προϊόν (εκτός καλαθιού) διατίθεται στην τιμή των 0,20€/ τεμάχιο. To συγκεκριμένο είδος διαφημίζεται πως έχει μειωθεί κατά -26% ενώ αντιθέτως αν κάποιος επιλέξει να το αγοράσει φέτος θα πληρώσει 42,86% παραπάνω
- το καλάθι του μαθητή του 2023 περιείχε γόμα στην τιμή των 0,61€ ενώ φέτος το ίδιο προϊόν (εκτός καλαθιού) διατίθεται στην τιμή των 0,85€. To συγκεκριμένο είδος διαφημίζεται πως έχει μειωθεί κατά -20% ενώ αντιθέτως αν κάποιος επιλέξει να το αγοράσει φέτος θα πληρώσει 39,34% παραπάνω
- το καλάθι του μαθητή του 2023 περιείχε μολύβια στην τιμή των 0,96€ ενώ φέτος το ίδιο προϊόν (εκτός καλαθιού) διατίθεται στην τιμή των 1,07€. To συγκεκριμένο είδος διαφημίζεται πως έχει μειωθεί κατά -28% ενώ αντιθέτως αν κάποιος επιλέξει να το αγοράσει φέτος θα πληρώσει 11,46% παραπάνω
- το καλάθι του μαθητή του 2023 περιείχε χάρακα στην τιμή των 1,11€ ενώ φέτος το ίδιο προϊόν (εκτός καλαθιού) διατίθεται στην τιμή των 1,30€. To συγκεκριμένο είδος διαφημίζεται πως έχει μειωθεί κατά -73% ενώ αντιθέτως αν κάποιος επιλέξει να το αγοράσει φέτος θα πληρώσει 17,12% παραπάνω
- Τέλος, στην ανακοίνωση φαίνεται ότι συγκρίνονται όμοια προϊόντα τα οποία όμως δεν περιέχονταν στο καλάθι του μαθητή του 2023. Η αλήθεια είναι ότι τα περσινά προϊόντα του καλαθιού, πωλούνται με φανερή αύξηση σε σχέση με το 2023.
Εάν δεν εξαλειφθούν τα φαινόμενα αισχροκέρδειας και παραπλάνησης των καταναλωτών κανένα μέτρο – καμία επιδότηση- κανένα voucher -καμία επιταγή δεν θα καταφέρει να σώσει τα Ελληνικά Νοικοκυριά που μαστίζονται από την ακρίβεια
Καλούμε τον Υπουργό Ανάπτυξης, τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και τον Διαχειριστή του e-Καταναλωτής να δώσουν στη δημοσιότητα το καλάθι του μαθητή της εταιρείας «Διαμαντής Μασούτης Α.Ε», του 2023.
Η ασυδοσία δεν είναι προωθητική πρακτική και δεν είναι ανεκτή!
Ο καταναλωτής δεν είναι μόνος!»