αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕίσαι freelancer; Εδώ είναι 5 tips για να προσελκύσεις μεγάλους πελάτες που πληρώνουν καλά

Είσαι freelancer; Εδώ είναι 5 tips για να προσελκύσεις μεγάλους πελάτες που πληρώνουν καλά

Το βλέπουμε και στην εποχή της πανδημίας: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπαίνουν στο μονοπάτι του freelancing. Οι νέες τεχνολογίες έχουν κάνει τα δεδομένα λίγο πιο εύκολα, αφού πλέον μπορεί ο καθένας να ξεκινήσει να δουλεύει ως freelancer από οπουδήποτε θέλει, με μόνο εργαλείο το laptop του και μια καλή σύνδεση στο ίντερνετ. Όπως λένε άλλωστε πολλοί, στην εποχή μας μπορείς να βρεις πελάτες ακόμα και από… την άλλη άκρη του κόσμου.

Αλλά εδώ υπάρχει ένα ερώτημα: Πως μπορείς να βρεις μεγάλους πελάτες που να πληρώνουν καλά για τις συμφωνίες που θα κάνετε; Αυτό είναι κάτι που θέλει χρόνο. Αλλά αν κινηθείς σωστά, μπορείς να τα καταφέρεις. Εδώ είναι 5 tips για να προσελκύσεις μεγάλους πελάτες.

1# Να απαντάς στα μηνύματα

Φαίνεται προφανές, κι όμως δεν το κάνουν όλοι. Συχνά βλέπουμε ελεύθερους επαγγελματίες να μην απαντούν στα μηνύματα που τους στέλνεις για να αναλάβουν μια δουλειά. Κάπου εκεί αναρωτιέσαι… αν θέλουν πραγματικά να αναλάβουν projects και να πάρουν χρήματα. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι απαντάτε στα μηνύματα του υποψήφιου πελάτη σας εντός 24 ωρών. Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνάντησης ή του video call, δείξτε στον πελάτη πόσο σας ενθουσιάζει το project που θέλει να σας δώσει και κάντε ερωτήσεις για να μάθετε περισσότερα πράγματα.

2# Καλά Reviews

Εάν έχετε θετικές κριτικές από προηγούμενους πελάτες σας, θα βελτιώσει πραγματικά τις πιθανότητες επιτυχίας. Αυτό που λένε οι άνθρωποι για εσάς μπορεί να επηρεάσει την απόφαση ενός υποψήφιου πελάτη για το εάν θα σας μισθώσει ή όχι. Μια μόνο κακή κριτική μπορεί να είναι αρκετή για να απομακρύνει έναν καλό πελάτη. Για να λάβετε θετικά σχόλια, κάντε το καλύτερο δυνατό σε κάθε project, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η πληρωμή.

3#Social Media Posts

Να είστε προσεκτικοί με το τι δημοσιεύετε στους λογαριασμούς σας στα social media. Να θυμάστε ότι εάν έχετε δημόσιο λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλοι μπορούν να δουν όλες τις αναρτήσεις σας. Οι σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε personal branding. Εάν δημοσιεύετε άσχετα πράγματα, δεν θα δώσει στους πελάτες μια ιδέα για το τι μπορείτε να φέρετε στο τραπέζι. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης προς όφελός σας, δείχνοντας στους υποψήφιους πελάτες σας την τεχνογνωσία, το χαρτοφυλάκιό σας και τις κριτικές των προηγούμενων έργων σας. Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήστε έναν διαφορετικό λογαριασμό για το επαγγελματικό σας προφίλ και να κρατήσετε όλες τις αναρτήσεις σας σχετικές με την εργασία σας.

4# Μην κάνεις… τηλεμάρκετινγκ

Μην βιάζεσαι να «πουλήσεις» τον εαυτό σου. Αυτό που πραγματικά πρέπει να κάνετε είναι να ακούσετε τους υποψήφιους πελάτες σας, να τους αφήσετε να πουν πράγματα που θέλουν να γνωρίζετε. Επεξεργαστείτε τις πληροφορίες που σας έδωσε ο υποψήφιος πελάτης σας και δώστε του ιδέες για το πώς η τεχνογνωσία σας μπορεί να λύσει τα προβλήματά του. Α, και φυσικά μην στέλνετε spam μηνύματα στο Linkedin σε τυχαία άτομα. Το… τηλεμάρκετινγκ δεν βοηθά.

5# Σεβάσου τις τιμές σου

Ανεξάρτητα από το πόσο πολύ χρειάζεστε μια δουλειά, δεν πρέπει να… ακούγεστε απελπισμένοι. Εάν χρεώνετε 100 ευρώ για μια δουλειά και ένας πελάτης έρθει και σας πει, «Θα το κάνατε για 30 ευρώ;», μην πείτε εύκολα ναι. Μερικοί ελεύθεροι επαγγελματίες θα έλεγαν κάτι σε στιλ: «Ναι, κύριε. Θέλω απλώς μια δουλειά κύριε. Σας παρακαλώ, δώστε μου την». Μην παρακαλάς. Εάν σέβεστε τις τιμές σας, οι άνθρωποι γύρω σας θα σας σεβαστούν επίσης. Μάθετε πώς να διαπραγματευτείτε την τιμή σας ή ακόμα καλύτερα να δείξετε την αξία σας, ώστε να μην χρειάζεται να διαπραγματευτείτε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πως βγάζω χρήματα μέσω του Fiverr και δουλεύω από οπουδήποτε με το laptop μου»: Η Ζωή Κώτσου μιλά στο It’s Possible

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − eight =