αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕίσαι στάσιμος επαγγελματικά; Εδώ είναι οι 6 πιθανές αιτίες

Είσαι στάσιμος επαγγελματικά; Εδώ είναι οι 6 πιθανές αιτίες

Ίσως είναι κάτι που σε έχει προβληματίσει: Σου αρέσει η δουλειά σου, προσπαθείς για το καλύτερο δυνατό, αλλά εδώ και ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έχεις μείνει στάσιμος. Δεν έχεις πάρει προαγωγή, δεν έχεις μεγάλες επιτυχίες, και φυσικά δεν έχεις μεγαλύτερες οικονομικές απολαβές. Εκεί πολλοί άνθρωποι μπαιδεύονται και μη έχωντας καθαρό μυαλό δεν μπορούν να καταλάβουν τι φταίει.

Παρακάτω λοιπόν θα δεις 6 πιθανές αιτίες που μπορούν να φέρουν αυτή τη στασιμότητα. Έτσι όπως τις παραθέτει ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, Σύμβουλος Προσωπικής Και Επαγγελματικής Ανάπτυξης-Κοινωνιολόγος, μιλώντας στη Thrive Global.

1.Κάνεις το ίδιο πράγμα κάθε μέρα

Εάν κάνεις το ίδιο πράγμα κάθε μέρα, θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα. Και αυτό σημαίνει ότι το πιθανότερο είναι ότι θα μείνεις στην ίδια δουλειά με τις ίδιες αρμοδιότητες. Προκειμένου να εξελιχθείς πρέπει να επεκταθείς σε επιπλέον σχέδια που βρίσκονται εκτός της καθημερινής σου εμβέλειας, ή τουλάχιστον, θα πρέπει να δοκιμάσεις νέους τρόπους για να ολοκληρώνεις τη δουλειά σου πράγμα που μπορεί να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα.

2.Δεν γνωρίζεις καλά την εταιρεία ή τον οργανισμό που εργάζεσαι

Είναι σίγουρα σημαντικό να γνωρίζεις πολύ καλά τι συμβαίνει στο τμήμα που εργάζεσαι. Αν όμως, θες να προαχθείς στην επιχείρηση που εργάζεσαι, καλό θα είναι να έχεις μια συνολική εικόνα για όλη την εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο δείχνεις ενδιαφέρον για την εργασία σου ενώ είναι βέβαιο ότι η στάση σου σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους ανωτέρους σου.

3.Έχεις κάνει την χρονοκαθυστέρηση συνήθεια

Είναι πολύ σημαντικό να είσαι συνεπής στην ώρα σου. Καταλαβαίνω ότι κάποια στιγμή μπορεί να συμβεί κάτι και να καθυστερήσεις. Φρόντισε όμως να ενημερώσεις έγκαιρα προκειμένου να γνωρίζει ο προϊστάμενος σου για την απουσία σου. Αν έχεις διαπιστώσει ότι οι χρονοκαθυστερήσεις σου είναι συχνές θα πρέπει να επανεξετάσεις το πρόγραμμά σου έτσι ώστε να εξαλείψεις αυτή την συνήθεια.

4.Είσαι ασαφής στην επικοινωνία σου

Η επικοινωνία διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή σου γενικότερα και στη δουλειά σου ειδικότερα. Προσπάθησε να είσαι όσο το δυνατόν πιο σαφής και ξεκάθαρος σ’ αυτά που θες και ζήτα το ίδιο και από τους άλλους. Κάνε σαφείς ερωτήσεις και δώσε ξεκάθαρες απαντήσεις. Μην ξεχνάς ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο και ότι η κοινή λογική δεν σημαίνει και κοινή πρακτική.

5. Δεν μαθαίνεις νέα πράγματα

Πολλές εταιρείες παρέχουν στους εργαζόμενους τους επιμορφωτικά σεμινάρια μέσα από τα οποία ο εργαζόμενος μπορεί να αξιοποιήσει τη νέα γνώση προς όφελος της δουλειάς του. Χρησιμοποίησες ποτέ αυτή τη δυνατότητα για την αποκόμιση νέας γνώσης; Αν όχι, προσπάθησες μόνος σου να αποκτήσεις νέες δεξιότητες προκειμένου να εξελιχθείς στη δουλειά σου; Μια βασική παράμετρος για να φτάσεις σε μια υψηλότερη θέση είναι να κατακτήσεις νέες δεξιότητες. Να θυμάσαι ότι είναι καλό να διευρύνεις τους ορίζοντές σου και να μάθεις πράγματα που δεν σχετίζονται μόνο με τη δουλειά σου.

6. Δεν ζητάς βοήθεια

Μπορεί να σου έχουν αναθέσει ένα project και να αντιλαμβάνεσαι στην πορεία ότι δεν καταφέρνεις να το ολοκληρώσεις. Μην διστάζεις, φτάνοντας σε αυτό το σημείο να ζητήσεις βοήθεια. Ζητώντας από τους άλλους να σε βοηθήσουν, μαθαίνεις πώς να συνεργάζεσαι και να δουλεύεις με άλλα άτομα. Μέσα από αυτή την συνεργασία θα ανακαλύψεις τις δυνάμεις και τις αδυναμίες σου, θα μπορέσεις να βελτιωθείς και φυσικά να παραδώσεις άμεσα και με επιτυχία το project σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − 11 =