αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕίσαι σε μια δουλειά που δεν σε εκτιμάνε; Εδώ είναι οι κινήσεις που μπορείς να κάνεις

Είσαι σε μια δουλειά που δεν σε εκτιμάνε; Εδώ είναι οι κινήσεις που μπορείς να κάνεις

Ακολουθεί ένα σενάριο που μπορεί να σου ακούγεται γνώριμο: Το αφεντικό της εταιρίας ευχαριστεί ονομαστικά κάθε μέλος της ομάδας σας για τη συνεισφορά τους σε ένα μεγάλο αποτέλεσμα. Αυτό είναι υπέροχο, μόνο που… ξεχνά το όνομά σου. Σε ενοχλεί, αλλά προχωράς. Ωστόσο, σε κανέναν δεν αρέσει να αισθάνεται ότι δεν εκτιμάται στη δουλειά. Και υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου είναι μία μεγαλύτερη υπόθεση. Σε ορισμένους χώρους εργασίας, θα μπορούσε ακόμη και να υπάρχει μια γενικότερη «κουλτούρα μη εκτίμησης»: Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά εργάζεστε, είναι πάντα εκεί. Στην καλύτερη περίπτωση, το να μην σε εκτιμούν είναι ελαφρώς απογοητευτικό. Στη χειρότερη, είναι εξουθενωτικό.

Εάν είσαι υπάλληλος που αισθάνεται κάπως έτσι, υπάρχουν μερικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, όπως σημειώνει η αμερικανική Thrive Global.

Κάνε μια… σφυγμομέτρηση

Όταν αρχίζετε να αισθάνεστε ότι δεν σας εκτιμούν στη δουλειά, δεν πρέπει να κάθεστε άπραγοι και απλώς να αφήσετε τα πράγματα να συνεχίσουν ως έχουν, αλλά επίσης πρέπει να συμπεριφέρεστε βιαστικά. Πριν κάνετε οτιδήποτε, εμπιστευτείτε έναν άνθρωπο ή έναν μέντορα που σας γνωρίζει καλά, λέει στο Thrive ο Doug Coffey, M.B.A., επίκουρος καθηγητής στο Rutgers School of Management and Labor Relations.

«Αυτό σας βοηθά να ελέγξετε το αν αντιδράτε υπερβολικά σε κάτι που ειπώθηκε ή δεν ειπώθηκε».

Ετοιμάσου να μιλήσεις στο αφεντικό σου

Αφού κάνετε έναν τέτοιο έλεγχο, και αν υπάρχουν μερικά πρόσφατα περιστατικά που σας έκαναν να αισθάνεστε ότι δεν σας εκτιμούν στη δουλειά, θα πρέπει να αισθάνεστε δύναμη να μιλήσετε – με συμπονετική ευθύτητα – στο αφεντικό σας. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο Coffey συνιστά να παραθέσετε τις ανησυχίες σας ως ευκαιρία για μάθηση. Θα πρέπει να ακούγεται κάπως έτσι: «Έβαλα πολύ χρόνο στη χθεσινή μου παρουσίαση, αλλά δεν φαίνεται να την εκλάβατε θετικά. Υπάρχει κάτι που μου λείπει;». Αυτή η γλώσσα εμποδίζει τον τόνο σας να γίνει κατηγορητικός, γεγονός που θα αυξήσει τις πιθανότητες ο διευθυντής/ εργοδότης σας να απαντήσει με ενσυναίσθηση. Επιπλέον, μπορεί να υπάρχει όντως κάτι που σας λείπει! Η παρουσίαση για την οποία δουλέψατε τόσο σκληρά μπορεί να είχε σφάλματα και η γνώση του άλλου θα σας βοηθήσει να κάνετε διορθώσεις που θα είναι χρήσιμες για την επόμενη φορά.

Σκέψου να στείλεις ένα follow-up email

Η live συζήτηση δεν είναι πάντα απαραίτητη. Εάν κάποιος δεν φάνηκε να εκτιμά τις προσπάθειές σας π.χ. για κάποιο project που δημιουργήσατε, μπορείτε να του στείλετε ένα σύντομο email για να δείτε εάν η εργασία σας ήταν χρήσιμη ή εάν χρειάζεται κάτι άλλο. «Ακόμα και οι άνθρωποι που δεν δείχνουν συχνά την εκτίμησή τους, τείνουν να εκτιμούν το follow-up», σημειώνει ο Coffey.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 3 =