07/12/24

Είσαι επιχειρηματίας με περιορισμένο μπάτζετ; Εδώ είναι 3 digital τρόποι για να κάνεις branding με λίγα χρήματα

Σκέψου σαν να πραγματοποιείς ένα πρώτο ραντεβού με κάποιον. Η πρώτη εντύπωση που θα κάνεις δεν εξαρτάται μόνο από τις κινήσεις σου σε αυτό το πρώτο ραντεβού. Παίζει ρόλο και η φήμη που έχεις δημιουργήσει γύρω από το όνομα σου. Άλλωστε, η φήμη σου, έχει οδηγήσει πιθανόν το άλλο άτομο να πει το «ναι» στο συγκεκριμένο ραντεβού. Είναι με απλά λόγια το branding, το οποίο γίνεται και στο επαγγελματικό πεδίο.

Εδώ όμως υπάρχει ένα πρόβλημα: Βλέπουμε πολλούς επιχειρηματίες να βάζουν στην άκρη το branding, θεωρώντας το περιττό ή πολύ ακριβό. Άλλα έτσι δεν γίνεται να χτίσεις σωστά την επαγγελματική σου ταυτότητα και ένα δικό σου κοινό που θα σε ακολουθεί. Τώρα θα δούμε 3 digital τρόπους για να κάνεις branding στην επιχείρηση σου, με χαμηλό κόστος. Και μπορείς να κάνεις την διαφορά.

1# Φτιάξε το website: Ακούγεται αυτονόητο, ωστόσο υπάρχουν επιχειρήσεις ή επαγγελματίες που δεν το έχουν ως πρώτη προτεραιότητα. Οι ιστότοποι παράγουν πωλήσεις, αυξάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και παρέχουν 24ωρη παρουσία στο διαδίκτυο, η οποία υποστηρίζει την ανάπτυξη της εταιρείας. Αν κάνεις μια έρευνα αγοράς, θα δεις ότι μπορείς να φτιάξεις ένα site με αρκετά μικρό κόστος.

2# Αξιοποίησε τα social media: Είναι εκεί που μπορείς να χτίσεις το κοινό σου. Ανάλογα με το project που έχεις, φτιάξε προφίλ στα κατάλληλα social media. Οι πιο συνηθισμένες περιπτώσεις είναι αυτές των Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram. Μπορείς να ξεκινήσεις δωρεάν. Αν θέλεις να τρέξουν πιο γρήγορα κάποιες διαδικασίες, μπορείς να «ρίξεις» μερικά χρήματα σε «χορηγούμενες αναρτήσεις».

3# Φτιάξε ένα blog: Είτε εσωτερικά στο site που λέγαμε πριν, είτε ξεχωριστά. Το blogging είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνεις το branding που θέλεις. Μπορεί να λειτουργήσει ως την «φωνή» σου. Πλέον, ένα blog μπορεί να φτιαχτεί μέσα σε μερικά λεπτά. Και στην συνέχεια να γράφεις εκεί για ευρύτερα θέματα που αφορούν το πεδίο σου. Είναι σίγουρο ότι θα έρθεις πιο κοντά με το κοινό σου.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

13 − 6 =