αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΕίναι πλέον επίσημο: Το Facebook θα βάλει διαφημίσεις στα βίντεο. Αλλά θα μπορείς να βγάλεις και χρήματα από αυτό

Είναι πλέον επίσημο: Το Facebook θα βάλει διαφημίσεις στα βίντεο. Αλλά θα μπορείς να βγάλεις και χρήματα από αυτό

Σημαντικές αλλαγές θα δούμε στο Facebook από τις αρχές του 2018. Όπως σημειώνει σε νέο Post της η εταιρία, είναι έτοιμη να βάλει διαφημίσεις σε βίντεο που υπάρχουν στην πλατφόρμα. Κάποιοι ίσως σκεφτούν ότι αυτό είναι κακό. Στην πραγματικότητα όμως, πιθανόν υπάρχει… και θετική πλευρά. Αφού αυτή η πρωτοβουλία θα αφορά την υπηρεσία Watch του Facebook, για την οποία σας είχαμε μιλήσει εδώ στο It’s Possible.

Η εταιρία έχει χαρακτηρίσει το Watch ως «μια νέα πλατφόρμα για shows στο Facebook». Ουσιαστικά, πρόκειται για έναν ανταγωνιστή του Youtube, ο οποίος θα είναι ενσωματωμένος στο FB. Εκεί, οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν βίντεο, έχοντας νέα εργαλεία στα χέρια τους. Ενώ θα μπορούν να βγάζουν χρήματα, από τις διαφημίσεις που θα προβάλλονται. Επίσης, αν κάποιος «θεατής» το επιθυμεί, θα μπορεί να γίνει συνδρομητής σε συγκεκριμένα κανάλια.

Σε αυτές τις διαφημίσεις αναφέρεται τώρα το FB. Με απλά λόγια, ένας δημιουργός βίντεο θα μπορεί να επιλέγει αν θέλει να εμφανιστούν διαφημίσεις στα βίντεο του. Και να έχει τα ανάλογα έσοδα. Όπως τονίζει το FB, θα πρόκειται κυρίως για διαφημίσεις 6 δευτερολέπτων, οι οποίες θα προβάλλονται πριν ξεκινήσει ένα βίντεο.

«Ενώ οι διαφημίσεις πριν από την προβολή δεν δουλεύουν καλά στο News Feed, πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσουν καλά στο Watch, επειδή είναι ένας τόπος που οι άνθρωποι επισκέπτονται και επιστρέφουν με σκοπό να παρακολουθήσουν βίντεο», σημειώνουν η  product management director του Facebook, Maria Angelidou-Smith, και η product manager, Abhishek Bapna.

Αν κάποιος θέλει να βάλει διαφημίσεις «εμβόλιμα» μέσα στο βίντεο του, τότε θα πρέπει αυτό να έχει διάρκεια από 3 λεπτά και πάνω. Με το πρώτο… διαφημιστικό διάλειμμα να εμφανίζεται μετά το πρώτο λεπτό. Επίσης, οι Σελίδες που έχουν πάνω από 50.000 followers θα μπορούν να βάλουν διαφημίσεις και στα live βίντεο τους.

Επιπλέον, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε αλλαγές στο News Feed για να συμπεριλάβει περισσότερα βίντεο από τους εκδότες και τους δημιουργούς που συχνά βλέπουν οι χρήστες. Οι δημιουργοί θα μπορούν επίσης να μοιράζονται τα βίντεό τους με όλους τους οπαδούς τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × one =