αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔύο startuppers που ξεκίνησαν από ένα υπόγειο, πουλάνε επιτραπέζια μυστηρίου και πλέον είναι πλούσιοι

Δύο startuppers που ξεκίνησαν από ένα υπόγειο, πουλάνε επιτραπέζια μυστηρίου και πλέον είναι πλούσιοι

Είναι Σάββατο το βράδυ στο Uxbridge της Μασαχουσέτης και η Heather Nicoll, μια 31χρονη γραφίστρια, ερευνά έναν φόνο. Μαζί με έναν στενό φίλο, εξετάζει ένα κουτί με παλιά αποκόμματα εφημερίδων, οικονομικά αρχεία και αστυνομικές αναφορές καθώς προσπαθεί να ερευνήσει τον φρικτό θάνατο του Jake Morgan, του lead singer των Just4fun, ενός φανταστικού boy band. Κάθε μήνα, η Nicoll, όπως και 100.000 άλλοι άνθρωποι, πληρώνει περίπου 30 δολάρια στη startup ονόματι Hunt A Killer που εδρεύει στη Βαλτιμόρη για να λάβει μια νέα συνέχεια του παιχνιδιού, σημειώνει το Forbes. Θα χρειαστεί να περάσει μια ολόκληρη “σεζόν” έξι κουτιών, συνολικού κόστους 180 δολαρίων, για να φτάσει στη λύση του μυστηρίου του θανάτου του Morgan. “Δεν αστειεύομαι όταν ασχολούμαι με αυτές τις έρευνες”, λέει η Nicoll, η οποία καταγράφει τα στοιχεία με ένα μολύβι σε ένα φάκελο. “Έχω εθιστεί πλήρως στη διερεύνηση μυστηρίων τώρα.”

Το Hunt A Killer παίζεται σχεδόν ολοκληρωτικά εκτός διαδικτύου- και αυτός είναι σε μεγάλο βαθμό ο σκοπός. “Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να βάλεις στην άκρη το κινητό σου, να βγεις από το Twitter και να αφήσεις στην άκρη όλες τις άλλες συσκευές”, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος Ryan Hogan, 36 ετών, πρώην αξιωματικός του Ναυτικού των ΗΠΑ. “Επικρατεί μια τρέλα αυτή τη στιγμή. Όλοι μας χρειαζόμαστε μια αποτοξίνωση”.

Πέρυσι, η εταιρεία του Hogan, την οποία συν-ίδρυσε με τον παιδικό του φίλο Derrick Smith, 37 ετών, παρήγαγε έσοδα 27 εκατομμυρίων δολαρίων με την πώληση συνδρομών, premium εκδόσεων all-in-one και συλλογών προηγούμενων εκδόσεων (ξεκινώντας από 140 δολ. για έξι κουτιά). Η πανδημία έδωσε μεγάλη ώθηση: Φέτος, το Hunt A Killer αναμένεται να έχει έσοδα περίπου 50 εκατ. δολαρίων και ελπίζει να αποκομίσει κέρδος για πρώτη φορά. Οι δύο ιδρυτές κατέχουν το 85% της εταιρείας, αξίας περίπου 68 εκατ. δολαρίων.

https://q3y8n9k5.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/05/Hunt-A-Killer-Subscription-Box-Contents.jpg

Οι δύο τους είναι οι τελευταίοι κερδισμένοι της μόδας των επιτραπέζιων παιχνιδιών που χρονολογείται στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν το σύνθετο γερμανικό παιχνίδι στρατηγικής “Αποικοι του Κατάν” έγινε δημοφιλές στις πανεπιστημιουπόλεις των ΗΠΑ. Μέχρι σήμερα, το Κατάν έχει πουλήσει περισσότερα από 30 εκατ. αντίτυπα παγκοσμίως και εξακολουθεί να αποφέρει έσοδα ύψους 100 εκατ. δολαρίων ετησίως περίπου 25 χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία. Συνολικά, η Euromonitor αναμένει ότι οι πωλήσεις επιτραπέζιων παιχνιδιών στη Βόρεια Αμερική θα αυξηθούν από 3,4 δισ. δολάρια το 2019 σε 4,1 δισ. δολάρια το 2024. “Η ανάπτυξη ήταν εκρηκτική για τα παιχνίδια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους”, λέει η Stephanie Wissink, η οποία παρακολουθεί τη βιομηχανία για την επενδυτική τράπεζα Jefferies. “Η κατηγορία αυξήθηκε κατά 37% φέτος. Έχω δουλέψει σε αυτό το χώρο για δύο δεκαετίες και δεν το έχω ξαναδεί. ”

Το Hunt A Killer έχει ρίζες σε μια αποτυχημένη εταιρεία ένδυσης ονόματι Warwear που ο Hogan ίδρυσε με τη σύζυγό του ενώ υπηρετούσε ακόμη στο ναυτικό. Καθώς ξέμεινε με απούλητα μπλουζάκια συνολικής αξίας 100.000 δολαρίων, ο Hogan συνεργάστηκε με τον Smith για να στήσει μια σειρά αγώνων τρόμου ονόματι Run for Your Lives (οι παίκτες απέφευγαν ζόμπι που εμφανίζονταn στην πορεία). Αυτή η εταιρεία χρεοκόπησε, αλλά η εμπειρία οδήγησε το ντουέτο σε μια επιχειρηματική πορεία που μέχρι το 2016 είχε μετατραπεί στις πρώτες εκδόσεις του Hunt A Killer.

Δουλεύοντας από το υπόγειο του Smith, οι συνιδρυτές έκαναν τα πάντα από μόνοι τους, από το σχεδιασμό των παιχνιδιών έως τη συσκευασία και την αποστολή τους. Μέχρι το 2017, η εταιρεία είχε 25.000 συνδρομητές και ένα μεγάλο κοινό στο Facebook. “Η Covid σίγουρα πρόσφερε ώθηση στην επιχείρησή μας”, λέει ο Hogan, “αλλά δεν είμαστε εταιρεία που βασίζεται στη Covid”.

Τον Σεπτέμβριο, το Hunt A Killer έκανε το ντεμπούτο του με την έκδοση του βασικού παιχνιδιού του για 30 δολ. στο Amazon. Το ίδιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο στην Target τον Οκτώβριο ενώ έρχεται συνεργασία με τη Lionsgate, βασισμένη στις ταινίες Blair Witch, και με την Simon & Schuster (βιβλία ντετέκτιβ για έφηβα κορίτσια με τον φανταστικό χαρακτήρα Νάνσι Ντρου).

“Αν καταφέρνουμε να δημιουργούμε αυτές τις εκπληκτικές εμπειρίες που χαρίζουν μια απόδραση και να σας κάνουμε να ”χάνεστε” σε μια ιστορία”, λέει ο Hogan, “δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο”.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 4 =