αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔύο Millennials χωρίς tech εμπειρία έφτιαξαν το «TikTok για ειδήσεις». Και μπορείς να διαβάσεις μια είδηση σε 9 δευτερόλεπτα

Δύο Millennials χωρίς tech εμπειρία έφτιαξαν το «TikTok για ειδήσεις». Και μπορείς να διαβάσεις μια είδηση σε 9 δευτερόλεπτα

Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα, όπως λέει και ο Mark Zuckerberg. Κάτι που φυσικά ισχύει και για τα Μέσα Ενημέρωσης. Αυτή την τάση φαίνεται πως είδαν δύο Millennials. H Shannon Almeida και η Priyanka Vazirani. Και δημιούργησαν την Volv. Μια εφαρμογή που πλασάρεται ως το «TikTok για ειδήσεις».

Μέσα από αυτή, όπως σημειώνει το Business Insider, μπορείς να διαβάσεις μία είδηση μέσα σε 9 δευτερόλεπτα. Με τα σύντομα posts που γίνονται στην πλατφόρμα.

Το app απευθύνεται κυρίως σε νεώτερους αναγνώστες, που τείνουν να αλληλεπιδρούν με τις ειδήσεις πολύ διαφορετικά από τις προηγούμενες γενιές. Οι ειδήσεις στη Volv προσπαθούν να βρουν την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην ενημερωτική και παράλληλα περιεκτική κάλυψη. Τα περισσότερα άρθρα στην πλατφόρμα έχουν περίπου 70 λέξεις και παρουσιάζονται σε μία σειρά διαφανειών, με τον χρήστη να κάνει «swipe»  προς τα δεξιά, αντί να σκρολάρει προς τα κάτω. Ο απώτερος σκοπός είναι κάθε είδηση να διαβάζεται μέσα σε μόλις 9 δευτερόλεπτα.

https://i.insider.com/605b5926106eb50019d05511?width=1136&format=jpeg

Η Volv, δεν είναι για όλους. Κάποιοι ίσως θέλουν μια πιο αναλυτική παρουσίαση των ειδήσεων. Αλλά για τα νεώτερα άτομα, που στην ουσία έχουν μεγαλώσει στο διαδίκτυο και αφιερώνουν όλο και λιγότερο χρόνο στην ανάγνωση μακροσκελών άρθρων, η ολιγόλεπτη ενημέρωση ίσως και να μην είναι τόσο κακή ιδέα. Το αντίθετο!

Οι δύο νεαρές ιδρύτριες λίγο πριν λανσάρουν την εφαρμογή τους, επικοινώνησαν με τον διάσημο εκατομμυριούχο Mark Cuban και ζήτησαν τις συμβουλές του. Και εκείνος ανταποκρίθηκε! Δίνοντας τους συμβουλές για το πως να κινηθούν και το πως να κάνουν το app τους να διαφέρει από τα παραδοσιακά news sites.

Έχει επίσης ενδιαφέρον, όπως τονίζει το Business Insider, ότι οι δύο ιδρύτριες δεν είχαν καμία tech εμπειρία πριν φτιάξουν το app. Και το έστησαν βλέποντας τα δεδομένα από την οπτική του χρήστη. Για να κάνουν γνωστό το app τους, στηρίχτηκαν κυρίως σε bloggers και YouTubers. Ενώ σε ότι αφορά την χρηματοδότηση, έχουν ήδη λάβει pre-seed funding από τον Yellow, τον accelerator του Snap.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 − two =