αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΔύο 24χρονοι έφτιαξαν ένα brand για να περιποιείσαι την γενειάδα σου. Και όλα ξεκίνησαν από ένα μπρίκι και μια κατσαρόλα

Δύο 24χρονοι έφτιαξαν ένα brand για να περιποιείσαι την γενειάδα σου. Και όλα ξεκίνησαν από ένα μπρίκι και μια κατσαρόλα

Τελικά, τι κάνεις όταν έχεις μια ιδέα; Ξεκινάς! Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι Αντώνης Παπαντωνίου και ο Στέργιος Νικητίδης. Και ξεκίνησαν την Cosmogent, ενώ ήταν 22 ετών. Πρόκειται για ένα brand που σου προσφέρει μια σειρά από προϊόντα για να φτιάξεις την τέλεια γενειάδα.

Σήμερα οι δυο τους είναι 24 ετών και τα προϊόντα τους έχουν φτάσει από την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, ως την Κρήτη. Ο Αντώνης Παπαντωνίου μιλά στο It’s Possible για το πως ξεκίνησαν όλα, περιγράφει τα πρώτα σχόλια που άκουσαν όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν το brand τους, ενώ απαντά και στην ερώτηση για το πως μπορεί κάποιος να πετύχει την «τέλεια γενειάδα».

Σήμερα είστε 24 ετών. Ξεκινήσατε την εταιρία σας όταν ήσασταν 22. Τελικά όταν έχουμε μια business ιδέα, ξεκινάμε; Ανεξάρτητα από την ηλικία

Πιστεύω ότι η ηλικία είναι λίγο πολύ ένας αριθμός απλά συνδέεται με κάτι που είναι ίσως από τα πιο σημαντικά στις επιχειρήσεις και δεν είναι άλλο από την εμπειρία. Βέβαια και αυτό λύνεται στις μέρες μας. Υπάρχει άπειρη πληροφορία στο διαδίκτυο  γύρω από επιχειρήσεις και σίγουρα οι άνθρωποι είναι αυτοί που επενδύουμε πρώτα. Συζήτησε με άτομα που είναι ήδη στο χώρο είναι γνώστες για αυτό που θέλεις να κάνεις. Η no1 συμβουλή μου είναι σε κάποιον νέο που μπορεί να είναι λίγο φοβισμένος να μην ακούει άσχετους. Ναι η οικογένειά σου μπορεί να σε αγαπάει πχ και να θέλει να σε προστατεύσει αλλά αν δεν έχει κανένας κάποια σχέση με το αντικείμενο που ενδιαφέρεσαι απλά μην την ακούσεις τη συγκεκριμένη γνώμη. Πρέπει να είσαι πολύ επιλεκτικός με αυτά τα πράγματα γιατί εσύ στην τελική είσαι υπεύθυνος για τις πράξεις σου και όχι κάποιος τρίτος. Δική σου επιτυχία δική σου και η αποτυχία. Βρες κάποιον καλύτερο από εσένα μελέτα τον και μάθε από αυτόν. Δε γεννιόμαστε παντογνώστες μέσα από την καθημερινή τριβή μαθαίνουμε γινόμαστε καλύτεροι.

Απλά όταν είσαι πιο νέος έχεις πιο πολλά όνειρα και δεν έχεις τόσο φόβο δεν έχεις να χάσεις και πολλά, οπότε ρισκάρεις και πιο εύκολα. Πας all in που λέμε.


Ποια ήταν τα πρώτα σχόλια και αντιδράσεις, όταν ανακοινώσατε σε φίλους και γνωστούς ότι θέλετε να ξεκινήσετε ένα τέτοιο project;

Ανάμεικτα. Βασικά ακόμα ανάμεικτα είναι πολλές φορές. Άλλοι είπαν μπράβο με το καλό και στηρίξαν από την πρώτη στιγμή, άλλοι στην πορεία φύγαν και ξέκοψαν ενώ μπορεί να βασιζόσουν πχ. Και άλλοι το χλεύασαν. Γενικά οι περισσότεροι σου λένε που πας και μπλέκεις και κάτσε άραξε. Αλλά δεν μπορείς να αρέσεις σε όλους.

Εμείς είχαμε και έχουμε ένα στόχο προφανώς αυτές οι απόψεις δεν τις ενστερνιζόμαστε, σκεφτήκαμε το απλό. Ή τώρα ή ποτέ.

Μας αρέσει ο χώρος αυτός και πιστεύουμε ότι έχουμε να δώσουμε πολλά ακόμα.

Ξεκινήσαμε από το μηδέν. Ο Στέργιος ήταν μπάρμαν και είχε εμπειρία από κοκτέιλ . Έτσι ξεκίνησαν όλα από ένα  μπρίκι και μία κατσαρόλα.

Θυμάμαι είχα πάει στο φαρμακείο για να πάρω σύριγγές για να μετράμε δοσολογίες και η φαρμακοποιός με κοιτούσε περίεργα… Πουλούσαμε τα προϊόντα μας μέσω του etsy κυρίως στο εξωτερικό. Oπότε είπαμε να το δοκιμάσουμε και πιο οργανωμένα και εδώ πέρα.

Σε κάποια πράγματα πρέπει να παίρνεις τα ρίσκα σου και τις αποφάσεις σου, αυτό είναι ένα  ξεχωρίζει τη λογική ενός επιχειρηματία από έναν υπάλληλο. Μην σκεφτείτε  ότι το πρώτο ακούγεται πολύ πιο «ανδρικό» και «μάτσο» μπορεί να είναι και χειρότερο και ένας υπάλληλος να έχει μεγαλύτερη δύναμη από τον επιχειρηματία και πρακτικά να εξαρτάται η επιχείρηση από αυτόν . Αυτό που θέλω να πω είναι η λογική ότι κάθε απόφαση έχει το ρίσκο της . Το θέμα είναι να ξέρεις ότι αυτό που θα κάνω θα με κάνει καλύτερο και στο τέλος θα πεις το έκανα και όχι αν το έκανα τώρα θα ήμουν … έτσι.

Με απλά λόγια, τι προσφέρει αυτή τη στιγμή η εταιρία σας;

Η εταιρεία μας προσφέρει ακριβώς ότι λέει και το Moto μας. “Υou are here to find your way. Let us show it! “ . Να βοηθήσουμε το σύγχρονο άνδρα να ανακαλύψει έναν νέο τρόπο στο πως να περιποιείται και να αναδείξει τη γενειάδα του και κα επέκταση τον εαυτό του.

Δεν θέλουμε να είμαστε δηλαδή άλλη μία εταιρεία καλλυντικών. Θέλουμε να προσφέρουμε τη λύση και να χαρίσουμε μία ολοκληρωμένη  εμπειρία, ένα ταξίδι δηλαδή στον κοσμοπολίτικό τρόπο ζωής, ακριβώς όπως τα αρώματα των προϊόντων μας.

Μέχρι ποιες τοποθεσίες έχουν φτάσει ως τώρα τα προϊόντα σας;

Εξυπηρετούμε όλη την Ελλάδα όλες τις μεγάλες πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη , Πάτρα ,Λάρισα  από την Αλεξανδρούπολη έως την Κρήτη και αρκετά νησιά  . Το καταπληκτικό όμως δεν είναι αυτό αλλά ο τρόπος. Σκεφτείτε ότι το 90% των συνεργασιών μας έχουν κλείσει χωρίς καν να επισκεφτεί κάποιος το μέρος. Αυτό δε θα μπορούσε κάποιος να το φανταστεί πριν από λίγα χρόνια. Πιστεύουμε ότι το μέλλον δεν είναι πια ο κλασικός τρόπος πηγαίνω από κοντά και δειγματίζω αλλά ο ηλεκτρονικός. Σίγουρα σαν την προσωπική επαφή δεν έχει είναι και στο αίμα μας είμαστε σε γενικές γραμμές πιο ανατολίτικος λαός θέλουμε να τον δούμε από κοντά τον πελάτη τον προμηθευτή, το συνεργάτη και αυτό εμένα προσωπικά μου αρέσει έχεις άλλο δέσιμο. Αλλά και ο διαδικτυακός τρόπος έχει τα θετικά του. Γλυτώνεις πολύ χρόνο και χρήμα φυσικά και μπορείς να απευθυνθείς παντού. Οπότε κρατάμε έναν συνδυασμό από όλο αυτό πιστεύουμε ότι είναι το καλύτερο.

Αναμφίβολα οι γενειάδες είναι μεγάλο trend τα τελευταία χρόνια. Τελικά, υπάρχει η «τέλεια γενειάδα»; Και τι tips θα δίνατε εσείς σε κάποιον για να έχει ένα ωραίο αποτέλεσμα.

Η τέλεια γενειάδα υπάρχει και την έχουμε όλοι αρκεί να αρέσει σε εμάς και να αισθανόμαστε ωραία και να αγαπάμε με αυτό που έχουμε. Σαφώς πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Σίγουρα ο κληρονομικός παράγοντας είναι βασικός και δεν μπορούμε να τον αγνοήσουμε. Αλλά δε θα πρέπει να βασιζόμαστε μόνο σε αυτόν. Το να έχεις οποιαδήποτε μορφή γενειάδας από το μούσι τριών ημεριών μέχρι το μούσι του σοφού γέροντα χαχα απαιτεί φροντίδα και περιποίηση. Σίγουρα η θρέψη και η ενυδάτωση του προσώπου είναι το Α και το Ω. Και σε αυτό o σύμμαχός μας είναι αναμφίβολα το baerd oil!

Ο τακτικός καθαρισμός και το πλύσιμο της γενειάδας με κατάλληλο σαμπουάν γιατί πάνω από όλα είναι θέμα υγιεινής.

Τέλος όσο και να ακούγεται πολύ απλό αλλά είναι πολύ σημαντικό είναι το να πίνουμε αρκετό νερό!  

Σε παλαιότερη συνέντευξη σας έχετε δηλώσει: «Το εγχείρημα δεν ήταν εύκολο. Αν έχεις όμως κάτι στο μυαλό σου και το κυνηγάς, με πολλή δουλειά και πολλή υπομονή, τελικά το πετυχαίνεις». Τι έχετε να πείτε ως συμβουλή σε κάποιον νέο άνθρωπο που σκέφτεται να ξεκινήσει κάτι δικό του στην Ελλάδα, αλλά διστάζει σκεφτόμενος όλες τις δυσκολίες;

Αν ήμασταν πάλι 22 ή και μικρότεροι θα σου έλεγα κατευθείαν χωρίς δεύτερη σκέψη. Τώρα έχω αναθεωρήσει λίγο την άποψή μου. Αναμφίβολα το ελληνικό περιβάλλον δεν είναι και ο καλύτερος φίλος της επιχειρηματικότητας και πόσο μάλλον της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

Γενικά είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και πιστεύω ότι ότι οι προσπάθειες που γίνονται για να αλλάξει το όλο κλίμα θα αποδώσουν καρπούς. Άσχετα που ακούμε τα ίδια εδώ και δεκαετίες ότι το επόμενο “big- thing ‘’ έρχεται στην Ελλάδα. Αυτά έχω πάψει να τα πολύ πιστεύω. Για αυτό και μόνο πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να δράσει αυτοβούλως και να βασίζεται στις δυνάμεις του- ας μην τα καταφέρει , κάποια στιγμή θα συσσωρευτεί η εμπειρία και η γνώση και θα γίνει το μεγάλο μπαμ. Οπότε όποιος έχει την οποιαδήποτε ιδέα θα του έλεγα σαφέστατα να μην την αφήσει, όλοι από κάπου θα ξεκινήσουμε αλλά θα πρέπει να λάβει υπόψιν του το worst case scenario πολύ πιο σοβαρά και φυσικά κάθε αρχή εδώ πέρα είναι δύσκολη στο τετράγωνο. Σκέψου εμείς ξεκινήσαμε και μετά από λίγο ήρθε ο κορονοϊός κλειστά καταστήματα και μπαρμπέρικα. Έχουμε προϊόν όσο και online να το προωθήσεις ο άλλος θέλει να το δοκιμάσει να το δει να το επεξεργαστεί. Είναι ένα φαινόμενο παγκόσμιο βέβαια αλλά και πάλι δεν παύει να είναι μια «αναποδιά». Σίγουρα θα πρέπει να σκεφτεί ότι θα ζοριστεί σίγουρα θα υπάρχουν υπάρξουν πολλές αποκρύψεις, δύσκολες στιγμές έξοδα και αυτό μπορεί να πάρει και χρόνια, αλλά εάν δεν μπεις στο χορό πώς θα χορέψεις;

Τέλος έχοντας μια ιδέα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100% ότι θα την ακολουθήσεις πιστά , έχουμε δει εταιρείες που είναι κολοσσοί τώρα αλλά ξεκίνησαν με άλλο αντικείμενο. Για μένα αξίζει να το δοκιμάσεις μόνο και μόνο ότι θα μπεις στην «αγορά». Αυτό είναι το σημαντικότερο από εκεί και πέρα χρειάζεσαι τη στρατηγική σου, σκληρή δουλειά προφανώς αλλά και επιμονή εκεί που οι άλλοι σταματάνε να δίνεις το κάτι παραπάνω. Είναι ένας μαραθώνιος και όχι ένα σπριντ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + 14 =