αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΔύο νέες λειτουργίες για τις Pages του Linkedin: Product Marketing και Lead Generation

Δύο νέες λειτουργίες για τις Pages του Linkedin: Product Marketing και Lead Generation

Tο LinkedIn ανακοίνωσε μια περαιτέρω ενίσχυση των Pages που στοχεύει στο να επιτρέψει στους χρήστες να χτίσουν μια παρουσία και μια κοινότητα στα social media όχι μόνο γύρω από τις εταιρείες τους, αλλά και για μεμονωμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Η νέα δυνατότητα ονομάζεται LinkedIn Product Pages και θα έχει τη μορφή μιας νέας καρτέλας στο Page της εταιρείας σας, με τον κατάλληλο τίτλο Products.

LinkedIn Product Page screen shot for Trello

Μια συζήτηση γύρω από τα προϊόντα

Μόλις οι διαχειριστές του Page συμπληρώσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται στη νέα καρτέλα και εγκριθεί από το LinkedIn, η νέα προβολή θα είναι διαθέσιμη για τους επισκέπτες των LinkedIn Pages. Εκεί, θα βρείτε συγκεκριμένες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Από την πλευρά της εταιρείας, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει marketing και πωλήσεις, αλλά και εμπειρίες και κριτικές από χρήστες. Από την πλευρά των επισκεπτών, θα δουν μέλη του LinkedIn από τα δικά τους networks που έχουν connections με την εταιρεία του Page αλλά και συγκεκριμένα προϊόντα της.

“Βλέπουμε τα Products ως το νέο ορίζοντα των Pages” ανέφερε ο Dacheng Zhao, Principal Product Manager για το LinkedIn Pages. “Πως θα δημιουργήσουμε μια κοινότητα όχι μόνο γύρω από τους καταναλωτές των Pages, αλλά από αυτά που οι ίδιοι πουλούν ώστε να χρησιμοποιήσουν το LinkedIn για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους; Εδώ έρχεται το Products”. Παρομοίασε τη νέα δυνατότητα με ένα ψηφιακό κατάστημα με το οποίο το LinkedIn στοχεύει οι χρήστες του να οδηγηθούν σε “άμεσα επιχειρηματικά οφέλη”.

“Έστω ότι θέλετε να αγοράσετε μετοχές από το Microsoft Azure SQL Server“, εξήγησε ο Zhao. “Με μια επίσκεψη στο Product Page, θα δείτε λεπτομερείς πληροφορίες για αυτό από τη Microsoft, αλλά και ποιος στο network σας έχει expertise στον Azure SQL Server ώστε να μπορέσετε να ξεκινήσετε μια συζήτηση για αυτό, ακριβώς εκεί”.

Lead management

Όλα αυτά θα εξυπηρετήσουν τη δημιουργία συζητήσεων γύρω από τα προϊόντα μιας επιχείρησης μαζί με την ίδια την εταιρεία, αλλά το LinkedIn προχωρά ένα βήμα παραπέρα. Η εταιρεία συμπεριλαμβάνει ακόμα μια custom call-to-action (CTA) δυνατότητα που θα επιτρέπει στους διαχειριστές των Pages να ζητούν από τους επισκέπτες βασικά στοιχεία επικοινωνίας (όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου και άλλα) απευθείας από τη σελίδα ή να τους ανακατευθύνει μακριά από το LinkedIn για να επιτρέπονται άλλες ενέργειες. Η εταιρεία πιστεύει πως αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα για να ξεφύγει απλώς από social media marketing και να γίνει ένα ενεργό lead management εργαλείο.

“Μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους για να ανακατευθύνετε τους επισκέπτες από το Page της εταιρείας σας στο LinkedIn σε ένα off-LinkedIn CTA site πλέον” ανέφερε ο Sr. Director του τομέα Product Management for Pages του LinkedIn , Rishi Jobanputra. “Ωστόσο, αισθανόμαστε πως είναι σημαντικό να προσθέσουμε μια άμεσα διαθέσιμη και customizable CTA δυνατότητα στα Product Pages, επειδή τα δεδομένα μας ‘λένε’ πως οι χρήστες παρατηρούν ένα μεγάλο ποσοστό αποχώρησης όταν μεταφέρουν τους επισκέπτες σε άλλο site”.

LinkedIn Product Page with calls to action

Όταν ρωτήθηκε για το κατά πόσο το Pages θα εξελιχθεί πέρα από το lead generation και σε άλλες πτυχές επιτυχών επαγγελματικών συναλλαγών, ο Jobanputra απάντησε “Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε αυτή τη δυνατότητα στο μέλλον, κοιτώντας να καλύψουμε όλες τις διαδικασίες μιας ενεργής επιχείρησης”. Αναλόγως τις δυνατότητες που το LinkedIn στοχεύει να συμπεριλάβει, αυτό μπορεί να σημαίνει ένα μέλλον όπου το social property δίνει πιθανούς πελάτες απευθείας στο εργαλείο customer relationship management (CRM) ή μπορεί το ίδιο να λειτουργεί ως αυτό το εργαλείο.

Η νέα καρτέλα Products βρίσκεται προς το παρόν σε στάδιο broad final testing, αλλά ο Zhao δήλωσε πως η εταιρεία στοχεύει στην κυκλοφορία της πλήρους έκδοσης στα μέσα Ιανουαρίου του 2021.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × two =