αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔύο νέα εργαλεία από την Wolt: Tο «υβριδικό ντελίβερι» και τα Ads

Δύο νέα εργαλεία από την Wolt: Tο «υβριδικό ντελίβερι» και τα Ads

Η Wolt έχει παρουσία πάνω από 40 πόλεις, ενώ δε σταματά να προσθέτει νέες επιχειρήσεις στην πλατφόρμα της. Εδώ και λίγο διάστημα έχει λανσάρει μάλιστα δύο νέα εργαλεία το Hybrid Delivery και τα Wolt Ads.

Η Wolt έχει λανσάρει το Hybrid Delivery, ως μία επιπλέον επιλογή παράλληλα με το self delivery,το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην πλατφόρμα για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης. Αυτό το νέο εργαλείο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλέγουν μεταξύ της αξιοποίησης του δικτύου συνεργατών διανομέων της Wolt ή του δικού τους προσωπικού διανομέων, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας.

Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται το ότι οι επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο στο πώς προχωρούν με την αποστολή των παραγγελιών, έτσι ώστε να κάνουν τη βέλτιστη επιλογή με βάση το τι είναι πιο συμφέρον λειτουργικά και οικονομικά.

Παράλληλα, η Wolt προχωρά και στο λανσάρισμα του εργαλείου Wolt Ads, τόσο για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (Wolt Ads for Merchants), όσο και για brands (Wolt Ads for Brands), προκειμένου να συνεισφέρει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ενίσχυση της προβολής των επιχειρήσεων που υπάρχουν στην πλατφόρμα.

Τα Wolt Ads για Brands είναι μία διαφημιστική πλατφόρμα η οποία προσφέρει μεγαλύτερη προβολή για τα brands, τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα, εντός και εκτός της εφαρμογής μας

Έτσι, με αυτό το εργαλείο συνδυάζεται η καλύτερη προβολή των επιχειρήσεων που επιλέγουν να το αξιοποιήσουν, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύψουν νέα venues και προσφορές, ενώ πραγματοποιούν τις αγορές τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 + 19 =