αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΔύο Έλληνες έφτιαξαν μία πλατφόρμα που μπορεί να κάνει τα εξατομικευμένα ταξίδια καλύτερα

Δύο Έλληνες έφτιαξαν μία πλατφόρμα που μπορεί να κάνει τα εξατομικευμένα ταξίδια καλύτερα

Τα εξατομικευμένα ταξίδια, ένα πρόβλημα, και μια πλατφόρμα που ήρθε για να δώσει την δική της (digital) λύση. Κάπως έτσι προέκυψε η Travel2Fit. Μια πλατφόρμα την οποία έφτιαξαν δύο Έλληνες, και θέλει να κάνει την δουλειά των ταξιδιωτικών συμβούλων πιο αποδοτική. Και φυσικά έτσι να απολαμβάνουν καλύτερες υπηρεσίες οι ταξιδιώτες.

Οι ιδρυτές της πλατφόρμας Σάββας Ρογκότης & Κωνσταντίνος Καράλας μιλούν στο It’s Possible για το πως ακριβώς λειτουργεί το project τους, περιγράφουν πόσο όγκο δουλειάς περιλαμβάνει το να «τρέχεις» μια startup, ενώ παραθέτουν και τα μελλοντικά πλάνα τους.

Πως προέκυψε η ιδέα για το project σας;

Η ιδέα προέκυψε από προσωπικά βιώματα, καθώς είμαστε και εμείς φίλοι των ταξιδιών αναψυχής και αναζητούμε μέσα από αυτά νέες εμπειρίες. Βρεθήκαμε λοιπόν αρκετές φορές μπροστά από το ερώτημα “ποιο να είναι το επόμενο ταξίδι μου;”. Η απάντηση δεν είναι εύκολη και σύντομα παρατηρήσαμε ότι είτε θα έπρεπε να αφιερώσουμε προσωπικό χρόνο για την αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, είτε θα έπρεπε να απευθυνθούμε σε κάποιον ταξιδιωτικό σύμβουλο, ο οποίος θα μας βοηθούσε να επιλέξουμε τον προορισμό που ταιριάζει περισσότερο στις προτιμήσεις μας.

Ωστόσο, διαπιστώσαμε ότι η παραπάνω διαδικασία εξατομίκευσης του ταξιδιού απαιτεί σημαντική προσπάθεια από τη μεριά του ταξιδιωτικού συμβούλου. Η έλλειψη χρόνου ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής, καθώς και η αβεβαιότητα για το εάν όλη η προσπάθεια αποδώσει και καταλήξει σε πώληση, έχουν ως αποτέλεσμα να αποστέλλονται σε αρκετές περιπτώσεις μη ελκυστικές ταξιδιωτικές προτάσεις/προσφορές προς τον υποψήφιο πελάτη που περιλαμβάνουν μόνο το κοστολόγιο, δίχως επιπλέον ταξιδιωτικό υλικό που θα κινήσει το ενδιαφέρον του πελάτη και θα τον βοηθήσει να αποφασίσει γρηγορότερα.

Σκεφτήκαμε λοιπόν να δημιουργήσουμε το Travel2Fit ως μία υπηρεσία που θα αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία προς όφελος του ταξιδιωτικού συμβούλου. Το Travel2Fit διευκολύνει την καθημερινότητα του ταξιδιωτικού συμβούλου μέσω της γρήγορης δημιουργίας ελκυστικών ταξιδιωτικών προτάσεων και τους βοηθά να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών, όσο και συνολικής προσφερόμενης εμπειρίας προς τους πελάτες τους.

Με απλά λόγια, τι κάνει η πλατφόρμα σας;

Το Travel2Fit είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα δημιουργίας ταξιδιωτικών προτάσεων που αναπτύχθηκε ώστε να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτικών συμβούλων. Βοηθά στη γρήγορη δημιουργία, διαχείριση, παρακολούθηση, και αυτόματη ενημέρωση όμορφων διαδικτυακών προτάσεων, οι οποίες συνοδεύονται από πλούσιο ταξιδιωτικό περιεχόμενο για τον υποψήφιο ταξιδιώτη.

Πιο συγκεκριμένα, ο ταξιδιωτικός σύμβουλος συμπληρώνει μία φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία του ταξιδιού, και το Travel2Fit αναλαμβάνει να δημιουργήσει ένα σύνδεσμο (web link) που θα περιέχει όλες τις πληροφορίες για το ταξίδι. Στη συνέχεια, ο σύμβουλος μπορεί να μοιράσει το σύνδεσμο στον πελάτη του, έτσι ώστε αυτός να έχει διαθέσιμο σε ένα μέρος όλο το υλικό του ταξιδιού του, καθώς και έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τον σύμβουλο. Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα στον ταξιδιωτικό σύμβουλο να λάβει λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία σχετικά με το εάν, πότε και πόσο μελέτησε ο υποψήφιος πελάτης τη διαδικτυακή πρόταση, έτσι ώστε να κατανοήσει καλύτερα τα ενδιαφέροντά του και να επανέλθει μελλοντικά με στοχευμένο περιεχόμενο.

Με τον τρόπο αυτό, το Travel2Fit φιλοδοξεί να γίνει το κεντρικό εργαλείο της καθημερινότητας ενός ταξιδιωτικού συμβούλου, απλουστεύοντας τη διαδικασία πωλήσεων εξατομικευμένων ταξιδιών (tailor-made ή FIT trips).

Ακόμη, εναρμονισμένοι με τις απατήσεις της εποχής όπου οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν, θεωρούμε ότι η ανέπαφη–ψηφιακή προσέγγιση που προωθούμε έχει τη δική της αξία. Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι θα χρειαστεί να προσαρμοστούν και αυτοί στα νέα δεδομένα και το Travel2Fit τους βοηθά να ξεκλειδώσουν ψηφιακά κανάλια αλληλεπίδρασης με τους πελάτες τους, τώρα που οι πολύωρες δια ζώσης συναντήσεις δεν προτείνονται.

Τέλος, συνεισφέροντας στην εξατομίκευση των παρεχόμενων υπηρεσιών βελτιώνει συνολικά τη σχεδίαση και το επίπεδο παροχής των ταξιδιωτικών προϊόντων. Τα προϊόντα δεν είναι πλέον απρόσωπα, αλλά έρχονται πιο κοντά στις ανάγκες και το προφίλ των υποψήφιων ταξιδιωτών, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το mega-trend του τουριστικού κλάδου που είναι η εξατομίκευση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Βλέποντας το καθαρά business κομμάτι, κάποιος ίσως θα αναρωτηθεί: Ωραία ιδέα, αλλά πως βγάζει χρήματα ένα τέτοιο project;

Το Travel2Fit διατηρεί μια λογική «Λογισμικό ως Υπηρεσία» (Software as a Service), και απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και συμβούλους που επιδιώκουν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό προσφέροντες υπηρεσίες νέας γενιάς. Έχουμε διενεργήσει μια σημαντική έρευνα αγοράς προσπαθώντας και εμείς οι ίδιοι να απαντήσουμε στο παραπάνω ερώτημα. Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι υπάρχει ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, που δραστηριοποιείται γύρω από την οργάνωση εξατομικευμένων ταξιδιών αναψυχής. Σε αυτό το τμήμα της αγοράς στοχεύει να διεισδύσει το Travel2Fit προσφέροντας την υπηρεσία με συνδρομητικό μοντέλο, μηνιαίο και ετήσιο. Ωστόσο, δεδομένου του γεγονότος ότι η βάση του Travel2Fit είναι τα ταξιδιωτικά δεδομένα που συλλέγονται, θα εξεταστούν στο επόμενο διάστημα και άλλοι τρόποι εμπορικής τους εκμετάλλευσης.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μεγαλύτερο κομμάτι από το ευρύ κοινό κάνει ταξίδια αναψυχής το καλοκαίρι, πως μπορεί ένα project σαν το δικό σας να επιβιώσει και να αναπτυχθεί όλο το έτος; Έχετε κάποιο πλάνο πάνω σε αυτό;

Είναι γεγονός πως τα ταξίδια αναψυχής και κατ’ επέκταση η δουλειά των ταξιδιωτικών συμβούλων παρουσιάζει μία έντονη εποχικότητα. Η εποχικότητα αυτή ορίζεται για την Ελλάδα κυρίως από την περίοδο του καλοκαιριού, τις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα, καθώς και των τριημέρων. Ωστόσο, ταξίδια ειδικού σκοπού δεν παύουν να οργανώνονται και κατά τον υπόλοιπο χρόνο, π.χ. τα γαμήλια ταξίδια είναι πιο ομοιόμορφα κατανεμημένα μέσα στη διάρκεια του έτους και αποτελούν ένα βασικό στόχο για το Travel2Fit. Εκτός από αυτό όμως, το Travel2Fit δεν στοχεύει αποκλειστικά στην αγορά της Ελλάδας. Θέλουμε να επεκταθούμε και να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας και στη διεθνή αγορά, κάτι που θα μας επιτρέψει να διατηρήσουμε έναν πιο ομοιόμορφα κατανεμημένο χρονικά κύκλο εργασιών.

Πόσες ώρες εργασίας απαιτεί μια startup σαν την δική σας και πως είναι πλέον η εργασιακή καθημερινότητα σας;

Σίγουρα για να τρέξει ένα project σαν αυτό χρειάζεται αρκετός χρόνος και θυσίες. Σταδιακά αφιερώνουμε όλο και περισσότερο χρόνο, χρόνο προσωπικό, για την ανάπτυξη και την προώθηση του Travel2Fit.

Επομένως, τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα θα μας βρείτε πλήρως αφοσιωμένους στο Travel2Fit. Μάλιστα, μιας και βρισκόμαστε σε διαφορετικές πόλεις (Κατερίνη και Αθήνα), η χρήση συστημάτων τηλεδιάσκεψης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα;

Στόχος μας για το φετινό καλοκαίρι είναι να τρέξουμε πιλοτικά με συγκεκριμένα ταξιδιωτικά πρακτορεία για να έχουμε το πρώτο πραγματικό feedback από τη χρήση της υπηρεσίας. Λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιούργησε ο Covid-19, φέτος αναμένεται να έχουμε κυρίως εσωτερικό τουρισμό, οπότε και εμείς έχουμε αναπροσαρμόσει τη στρατηγική μας υποστηρίζοντας τους ελληνικούς προορισμούς που αναμένεται να έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Παράλληλα, τρέχουμε δράσεις εξωστρέφειας. Προσπαθούμε να έχουμε παρουσία σε κοινότητες που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη του επιχειρηματικού μας πλάνου αλλά και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ιδιαίτερα για το τελευταίο, η ομάδα ενισχύεται και με άτομα που τελούν την πρακτική τους άσκηση σε εμάς και αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να έχουμε σωστή παρουσία και προώθηση των μηνυμάτων μας σε δημοφιλής πλατφόρμες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 − 7 =