αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔουλεύεις remote; Εδώ είναι 6 digital εργαλεία που πρέπει να έχεις

Δουλεύεις remote; Εδώ είναι 6 digital εργαλεία που πρέπει να έχεις

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι δουλεύουν remote. Αυτό το μοντέλο υπήρχε έντονα τα τελευταία χρόνια, αλλά φυσικά εξαπλώθηκε ακόμα περισσότερο στην εποχή του Covid-19. Παρακάτω θα δεις μια χρήσιμη λίστα. Είναι 6 digital εργαλεία που πρέπει να έχεις, για να δουλεύεις εξ αποστάσεως χωρίς προβλήματα.

Slack

Η πλατφόρμα σας βοηθάει να κάνετε την επικοινωνία σας πιο άμεση, προσωποποιημένη και ανά έργο. Προσφέρει chat room ανάμεσα στους συνεργάτες με δυνατότητα συμμετοχής όλης της ομάδας ή μόνο 2 συνεργατών, ξεχωριστό κανάλι επικοινωνίας ανά έργο με την συμμετοχή μόνο των συνεργατών που συμμετέχουν, κοινοποίηση αρχείων και video κλήσεις.

Zoom

Έγινε τρεντ μεσα στην καραντίνα. Είναι εύκολο στη χρήση και προσφέρει πολλές δυνατότητες όπως webinars, meetings, live eventsn μηνύματα. Κατά τη διάρκεια των απομακρυσμένων meetings και συνομιλιών μπορείτε να γράψετε και να αποθηκεύσετε κάθε κλήση ενώ μπορείτε να μοιραστείτε την οθόνη σας με ομάδες για συνδυασμένες συζητήσεις.

Basecamp

Το Basecamp είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης έργων (project management) και επικοινωνίας μεταξύ των συνεργατών της εταιρίας. Είναι πολύ εύκολο και απλό στη χρήση του και σας δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείτε ιδέες και απόψεις, να οργανώσετε τις συζητήσεις σας σε ένα κανάλι και φυσικά να παρακολουθείτε την εξέλιξη του κάθε έργου.

Whereby

To Whereby προσφέρει εντελώς δωρεάν videoκλήσεις με έως 4 συμμετέχοντες μέσω browser (Chrome, Firefox, Safari κτλ). Δε χρειάζεται να εγκαταστήσεις στον υπολογιστή ή στο smartphone σου κανένα πρόγραμμα ή εφαρμογή και συνομιλείς άμεσα με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες με την αποστολή ενός link. Επιπλέον, διαθέτει λειτουργικότητες share screen, record meeting και chat.

Trello

Είναι μια απο τις εφαρμογές που προτιμούν startups και μικρομεσαίες επιχειρήσεις διότι είναι έυκολο, άμεσο και γρήγορο. Το Trello είναι ένα πραγματικό εργαλείο το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να κρατήσετε σημειώσεις, να θέσετε προτεραιότητες στα έργα και τις υποχρεώσεις της ομάδας.

Asana

Το Asana είναι ένα από τα πιο γνωστά εργαλεία ανάθεσης και διαχείρισης έργων που προσφέρει δυνατότητες άμεσης επικοινωνίας μέσω chat. Η ομάδα μπορεί να δημιουργήσει έργα, να αναθέσει αρμοδιότητες του κάθε έργου ανά συνεργάτη, να θέσει deadlines και φυσικά να επικοινωνήσει με όποιον χρειαστεί.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − three =